ואן לוון: "כהן יהיה בסדר, שכטר אמר לי שהוא לא רוצה לעזוב"

איתי שכטר | ברני ארדוב

המאמן ההולנדי סיפק עדכון לגבי מצבו הרפואי של כוכב מכבי תל אביב אחרי המשחק: "אני לא חושב שזו פציעה קשה". כהן עצמו אמר: "באים לנצח את חיפה, אין משהו אחר. בע"ה אני אשחק"

(גודל טקסט)

רגע לפני משחק העונה ביום רביעי נגד מכבי חיפה בבלומפילד, מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ חשוב מאוד על יריבה קשוחה בדמות מכבי נתניה, והציגו במחצית השנייה יכולת נהדרת בדרך ל-1:3 מרשים. למרות זאת, הצהובים עברו רגעים מדאיגים כשכוכב הקבוצה וכובש השער הראשון במשחק, יונתן כהן עזב את המגרש בעקבות פציעה בשריר הירך, אך המאמן ההולנדי, פטריק ואן לוון, מיהר להרגיע בסיום: "אני חושב שהכל יהיה בסדר, אני לא חושב שזו פציעה קשה". אמר כשנשאל על מצבו הרפואי של השחקן".

על היכולת של קבוצתו אמר: "לא מסכים שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו בקצב נמוך, הבקענו שלושה שערים במשחק אבל יכולנו להבקיע יותר. פספסנו הרבה הזדמנויות כי שיחקנו בקצב נמוך".

המפגש עם החבר הטוב, ריימונד אטוולד: "זו הפעם הראשונה, יהיו עוד הרבה כאלה".

משחק העונה: סיימנו את המשחק עם נתניה, ההכנות למשחק נגד חיפה מתחילות מחר".

עתידו של איתי שכטר: "הוא אמר לי שהוא לא רוצה לעזוב, אז אני לא רואה שום סיבה לדון בזה כרגע"

כשנשאל אם ימשיך בעונה הבאה ענה בקצרה: "אני חושב שזה ברור, אתה רואה אותי כל שבוע".

פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון | ברני ארדוב

לאחר מכן, יונתן כהן נשאל אם ישחק נגד חיפה ואמר: "בעזרת השם", בעוד על המשחק הוא אמר: "הייתה רק קבוצה אחת על המגרש לדעתי. אין ספק שזה היה המשחק הכי טוב שלנו בעידן ואן לוון".

על משחק העונה אמר: "אנחנו בפיגור שמונה נקודות, לא תכננו להגיע למצב הזה, כמובן שאנחנו באים לנצח. אין משהו אחר. הקהל מאוד מאוד חסר, זה לא סוד, אנחנו מתגעגעים אליהם מאוד והלוואי שהיו בבלומפילד 30 אלף צופים ביום רביעי. זה שיש כדורגל זה כבר טוב, ננסה לבוא ולנצח. אני לא מסתכל על אף אחד רק על עצמנו".

יונתן כהן פצוע | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי