רועי פדידה נמצא חיובי לקורונה, מיכאל אוחנה נשלח לבדיקת שנייה

מיכאל אוחנה | דני מרון

האם הקבוצה מהבירה בדרך למכת קורונה בסגלה? הכוכב קיבל תשובה שלילית בבדיקה הראשונה, אך כעת מחכה לתוצאות השנייה. הקשר שנדבק לא התאמן עם הקבוצה מאז רביעי. במנהלת בודקים אפשרות לחסן השחקנים השבוע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בזמן שבית"ר ירושלים התמודדה נגד קריית שמונה, במועדון מהבירה התעוררו דאגות לגבי מכת קורונה שעשויה לפקוד את סגל הקבוצה. מיכאל אוחנה לא נכלל בסגל הקבוצה בשל העובדה שחש ברע ונשלח לבדיקת קורונה. הקשר קיבל תוצאה שלילית, אך עבר בדיקה שנייה וכעת הוא מחכה לתוצאות.

בינתיים, גם רועי פדידה נשלח לבדיקת קורונה בשל העודה שלא הרגיש בטוב, לאחר זמם קצר בית"ר הודיעה כי השחקן חיובי. פדידה לא התאמן עם הקבוצה מאז יום רביעי (חמישי היה יום חופשי). אנו נמצאים בקשר מול מנהלת הליגה להמשך הוראות כשכלל הסגל והצוות יעברו בדיקת קורונה" נמסר בהודעה רשמית.

בעקבות ההידבקות של פדידה, במנהלת הליגה מתכוונים ללחוץ את משרד הבריאות על מנת לקדם עוד השבוע את נושא החיסונים של השחקנים. "יש עניין ויש נראות, לכן זה מתעכב", אמר גורם במנהלת. כלפון מתכוון לשוחח כבר מחר עם פרופסור איתמר גרוטו מתוך כוונה לסייע בעניין.

רועי פדידה עם ירדן שועה ועידן ורד | דני מרון

במנהלת יודעים שאחוז הנדבקים הוא מינורי ביחס למספר השחקנים, אך ההדבקה עשויה להתרחב. אוחנה כבר עבר בדיקת קורונה מוקדם יותר השבוע ויצא שלילי כך שבבית"ר מקווים שהוצאה שיקבל (עבר בדיקה מיד בצאת השבת) תהיה זהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי