יואב כץ מודאג למרות הקאמבק: "עדיין לא ניצחנו בסיבוב השני"

בעלי הפועל חיפה לאחר ה-2:2 נגד הפועל תל אביב: "אני מחפש תוצאות ולא מהפכים". קדוש, ממן ושטיין זכו לשבחים. תורג'מן צפוי לערוך הופעת בכורה מחודשת פ"ת. שטרלינג שלח מכתב תלונה למנכ"ל איגוד השופטים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד הפועל תל אביב, רגשות מעורבים הבוקר (ראשון) בהפועל חיפה. במועדון אמנם הביעו שביעות רצון מכך שהקבוצה הראתה אופי בלומפילד ולא ויתרה לרגע על המשחק, אך נשמעו מודאגים מכך שהמאמן חיים סילבס וחניכיו סופרים כבר ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

צפו בתגובות

בסיום המשחק, הבעלים יואב כץ שוחח עם ספורט1 וסיכם: "נלחמנו לאורך כל המשחק, השחקנים באמת השתדלו, אבל אנחנו עדיין ללא ניצחון בסיבוב השני ואני מאוכזב מהתוצאה. קאמבק זה נחמד, אבל אני מחפש יותר תוצאות ופחות מהפכים. מגיעה מילה טובה לרז שטיין ולחנן ממן שבולטים בסיבוב השני".

שחקן נוסף שזכה לשבחים הוא רן קדוש, ששב מפציעה והועדף על פניו של יסמין בוריץ' שהחלים גם הוא. השוער אמנם ספג שני שערים בפנדלים, אך הציג יכולת טובה בין הקורות והוא צפוי להמשיך בהרכב גם במשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שלישי, כשמי שעשוי לפתוח ולערוך בכורה מחודשת הוא אלון תורג'מן.

אחרי תור'גמן, בחיפה ממתינים בנוגע לצירוף רכש נוסף. "אנחנו נוכל להחתים שחקנים חדשים רק אם נשחרר אחרים", הבהיר כץ, "יש מגבלות תקציב בגלל רשת הביטחון. אנחנו בוחנים את הנושא לעומק ונחליט הקרוב". בינתיים, הקשר הפצוע גל אראל, שלא נכלל אתמול בסגל, עבר בדיקת MRI תקינה והוא יחזור לאימונים.

רז שטיין, חנן ממן | דני מרון

בנושא אחר: מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג שלח היום מכתב תלונה למנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, בעקבות מספר החלטות שיפוט במשחקים האחרונים אשר הביאו לקיפוח הקבוצה ובהן: התעלמות צוות ה-VAR מהכשלתו של לירן סרדל בדקת הסיום במשחק בבלומפילד אתמול ואי הרחקתו של שחקן קריית שמונה, רועי קהת, בגין פגיעה בסער פדידה במשחק בין שתי הקבוצות במסגרת המחזור ה-15. גם במקרה זה לא נדרש שופט המשחק להתערבות מצוות ה-VAR.

 אגב הוועדה המקצועית של איגוד השופטים העירה לצוות השיפוט על ההתעלמות מהפגיעה בטענה שהיה חייב להוציא כרטיס אדום לשחקן קרית שמונה. שטרלינג כתב לטפר: "בעקבות הצטברות טעויות אלה וחשש מטעויות נוספות שעלולות לפגוע בקבוצה, אבקשך לערוך בירור בנושא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי