לילה בלי כוכב: מסתמן שיונתן כהן ייעדר מול חיפה

בשורה קשה למכבי ת"א, שככל הנראה תיאלץ להסתדר ברביעי ללא השחקן המרכזי שלה לאחר שהוא התלונן על כאבים גם באימון השחרור. פשיץ', גלזר וטיבי עדיין בספק, לאחרון יוצע בקרוב חוזה חדש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכה אנושה למכבי תל אביב, שככל הנראה תיאלץ להסתדר ב"משחק העונה" מול מכבי חיפה ביום רביעי ללא הכוכב הכי גדול שלה, יונתן כהן, שנפצע בניצחון על מכבי נתניה והוחלף בדקה ה-54. כהן, שנפגע בשריר הארבע ראשי, התלונן על כאבים באימון השחרור ויעבור בדיקות נוספות, אולם בשלב זה נראה שהוא יחמיץ את ההתמודדות בבלומפילד.

כהן נבדק אתמול בחדר ההלבשה בנתניה על ידי דוקטור לינדנר ונשללה פגיעה רצינית, אך מלך שערי מכבי תל אביב סובל כאמור כאבים וקיים ספג גדול אם יצליח להתאושש ואם בקבוצה ירצו לסכנו. אתמול הוא עוד ניסה להרגיע בראיון שהעניק: "אני מרגיש בסדר, בעזרת השם אני אשחק", אך כאמור נראה שהוא יחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה.

בחזרה הגנרלית לקראת "משחק העונה", מכבי תל אביב סימנה וי גדול עם 1:3 על מכבי נתניה וההכנות למפגש הגדול נגד מכבי חיפה ביום רביעי יתחילו כבר היום. לצערו של המאמן פטריק ואן לוון, מספר שחקני מפתח בספק גדול לקראת הירוקים. החלוץ אלכסנדר פשיץ' התלונן לאורך הימים האחרונים על פציעה באיזור המפשעה וקיים באימונים קלים מחוץ למסגרת המועדון, החשש הוא כי מלבד מכבי חיפה יחמיץ גם את צמד המשחקים הבאים נגד הפועל באר שבע במסגרת הליגה והגביע.

פצוע נוסף שינסו להכשיר ליום רביעי הוא הקשר דן גלזר שמאז התיקו ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים לא מתאמן עם חבריו. האפשרות שגלזר יהיה צריך לעבור התערבות רפואית בשרירי הבטן, תיבחן בימים הקרובים. איתן טיבי לא שותף נגד נתניה ומתברר כי הסיבה לכך גם כן רפואית. הבלם התלונן על פציעה בתחילת השבוע והמאמצים להכשירו לא צלחו. כמו פשיץ', גלזר וכהן, גם טיבי כרגע בספק ויעבור בדיקות נוספות. עם כל זאת עבור הבלם יש גם חדשות טובות, במכבי תל אביב מרוצים מהיכולת שמפגין מתחילת העונה והוא צפוי בקרוב לקבל הצעת חוזה לעונה נוספת.

אלכסנדר פשיץ' | דני מרון

לגבי הרכש החדש-ישן אנדרה ג'ראלדש, היה תוכנן לתת לו לפתוח נגד מכבי נתניה, אך לבסוף לא שותף ומסתבר כי עדיין אינו נמצא בכושר משחק וגם הוא בספק משחק ברביעי וככל הנראה שחר פיבן ימשיך לאייש את עמדת המגן הימני. מי שבכל מקרה לא ייקח חלק מההתמודדות הוא דור פרץ אשר ספג עונש הרחקה בשל צבירת חמישה צהובים.

במשחק אתמול פתח איתי שכטר בהרכב מכבי תל אביב בפעם השנייה בלבד במסגרת הליגה ובמועדון התייחסו לדיווחים לפיהם הוא מעוניין. גורם בסביבת השחקנים: "שכטר היה לאורך האימונים המתאמן הבולט ביותר. הוא גם מנהיג בחדר ההלבשה והמאמן ההולנדי לא יכול להתעלם ממנו. לגבי שכטר צריכים בצוות האימון לחשב מסלול מחדש. הוא חכם, נמרץ ולוחץ קדימה. אתמול הוא השכיח את ההיעדרות של אלכסנדר פשיץ'". 

אתמול דיבר המאמן ההולנדי על כך שהוא אינו מרוצה מהיכולת לקראת הסיום ועל השער הראשון שמכבי תל אביב ספגה מאז מונה למאמן, עם זאת זו הייתה הפעם הראשונה שכבשו הצהובים לפני הדקה ה-30. ואן לוון עצמו ימשיך כמאמן הראשי עד סיום העונה ובקיץ יוחלט על המבנה הארגוני החדש בצוות המקצועי, כשעדיין אין החלטה אם להביא מנהל מקצועי זר, או להרחיב את הסמכויות המקצועיות של ואן לוון.

איתי שכטר | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי