אנסה ולוסיו מאכזבים, רפואה מנסה לשכנע את שרצקי להתחזק

יוג'ין אנסה, לוסיו | דני מרון

ביקורת קשה בקריית שמונה אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים: "זה לא מתאים לרמה שאנחנו רוצים לראות. כל אחד צריך להבין שמקומו בהרכב לא בטוח". הבעלים מסרב לצרף שחקנים בחלון, המאמן ישנה את דעתו?

(גודל טקסט)

אכזבה ענקית בקריית שמונה אחרי ההפסד הביתי, 2:0 לבית"ר הירושלים. הקבוצה של קובי רפואה קיוותה לחזור בצורה חיובית מההשבתה שנכפתה עליהם, אך נכנעה לירושלמים, שחזרו למאבק הפלייאוף עליון. בצוות המקצועי זעמו על השערים 'הקלים' שספגו, ומצד שני, התאכזבו משחקני ההתקפה שלא היו מרוכזים ליד השער. מי שספגו את 'מרבית האש', היו יוג'ין אנסה ולוסיו הברזילאי, שהגיעו בתחילת העונה עם ציפיות רבות, אך לא מצליחים לספק את המספרים ובמועדון מתחילים לאבד סבלנות, בעיקר בכל הנוגע ללוסיו, שהוחלף ע"י עבדאללה חליחל. "זה לא מתאים לרמה שאנחנו רוצים לראות. מצד אחד אנחנו סופגים שערים ומצד שני מחמיצים בלי סוף. כל אחד צריך להבין שמקומו בהרכב לא בטוח"

בניגוד לשאר הקבוצות בליגה שהתחזקו בחלון ההעברות של ינואר, קריית שמונה כלל לא מחפשת שחקנים חדשים בשוק והבעלים איזי שרצקי הצהיר כי לא יצרף שחקנים נוספים, למרות ניסיונות השכנוע של קובי רפואה וצוותו. המאמן מאמין שהקבוצה חייבת להעמיק את הסגל לקראת המשך העונה ומנסה, ביחד עם גורמים אחרים במועדון לשנות את דעתו של הבעלים.

קובי רפואה | לילך וייס

בנושא אחר, במועדון עוקבים בדאגה אחרי ההתפתחויות בנושא הקורונה, ויחכו להוראות נוספות ממנהלת הליגה, לאחר שנודע להם במהלך המשחק אמש כי אחד משחקני בית"ר נדבק בנגיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי