חטואל ויוספי חיוביים לקורונה, אבוקסיס: "הפועל חדרה זו יריבה קשה"

כפי שפורסם: שני השחקנים הצעירים של ב"ש התלוננו על תסמינים ועברו בדיקות קורונה שחזרו עם תוצאה חיובית. שאר שחקני ואנשי הסגל נמצאו שליליים. המאמן: "התגעגענו לטרנר, מקווים לחזור עם ניצחון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חזרה אתמול (שבת) לראשונה לאצטדיון טוטו טרנר מאז השיפוץ שנערך באצטדיון, שם היא תארח מחר את הפועל חדרה (20:15, שידור ישיר בספורט1). האימון המסכם נערך היום (ראשון) בבית האדום כיוון שהאימון אתמול נועד כדי לאפשר לשחקנים להתחבר לאווירה אחרי זמן רב כל כך. ניצחון יוכל להקפיץ את מחזיקת הגביע למקום השלישי.

בתוך כך הודיעה הפועל באר שבע כי רותם חטואל ותומר יוספי נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה בבדיקות שנערכו הבוקר, לאחר שהשניים התלוננו על תסמינים. עם זאת, יש לציין כי יוספי וחטואל לא תורגלו בכל מקרה בהרכב של יוסי אבוקסיס. שאר שחקני ואנשי הסגל שלא חלו בעבר בנגיף נבדקו, התוצאות חזרו שליליות.

לקראת המשחק בחדרה, המאמן אבוקסיס אמר: "קודם כל, אנחנו חוזרים לטרנר. התגעגענו מאוד למגרש הזה וגם לקהל, שיחזור בהמשך אני מאמין. חוזרים אמנם עם מספר פצועים וחסרים, אבל נצטרך לעשות את העבודה. יש לנו משחק מול קבוצה חזקה, שרק לפני חודש פגשנו אותה והיה לנו קשה. מקווים לחזור לטרנר עם ניצחון".

אבוקסיס. "נצטרך לעשות את העבודה למרות הפצועים והחסרים" | ברני ארדוב

מיגל ויטור הוסיף: "אחרי הפגרה שהייתה ניסינו להשאיר את הקצב הגבוה באימונים. קיימנו משחקי אימון בתוך הקבוצה כדי להישאר בכושר. עבדנו קשה בשבועיים האחרונים ואנחנו שמחים לחזור לשחק ולחזור לטרנר. אי מקווה שזה יתן הרבה מוטיבציה לשחקנים האחרים כדי לנצח במשחק".

בחזרה לנושא המקצועי: הקשר אלטון אקולטסה שלא התאמן אתמול, ערך היום אימון מלא ותורגל בהרכב, בשורות מעולות לאור חסרונו של ז'וסואה המורחק. מעבר לכך, הסגל של אבוקסיס מקבל חיזוק משמעותי עם החזרה של מרואן קבהא, ששב לסגל אחרי פציעה.

כזכור, באר שבע תחסר מספר שחקנים נוספים למשחק מחר. פרט לז'וסואה, סינטיהו סלליך פצוע ולכן רמזי ספורי תורגל במקומו. ג'ונתן אגודלו ערך אימון מלא לאחר שהצילום שהגיע העיד, כפי שציפו בקבוצה, שאינו סובל משבר, וצפוי לפתוח. עוד שחקן שעשוי לפתוח הוא איליי מדמון הצעיר.

אלטון אקולטסה, רז מאיר | דני מרון

התלבטות קיימת בנוגע למרכז השדה. לואי טאהא תורגל היום מחוץ להרכב ואילו לצד מיגל ויטור תורגל מריאנו בריירו. המשמעות: אבוקסיס מעדיף את מדמון הצעיר בקישור וטאהא ימתין ככל הנראה על הספסל. יש לציין כי טאהא תורגל אתמול בחלקים מהאימון.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מריאנו בריירו, מיגל ויטור, שון גולדברג; איליי מדמון (מרואן קבהא), מרסלו מלי, רמזי ספורי, אלטון אקולטסה; ג'ונתן אגודלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי