אחרי ששוחרר, ארויו צפוי לפתוח במכבי פ"ת. אינברום יוסט לחוד

החלוץ הפנמי כבר קיבל אישור למצוא קבוצה חדשה, אך תורגל בכנף לקראת הפועל חיפה (שלישי, החל מ-19:30 בספורט4). סאקי כשיר וישחק, לוזון לא חושש מהעומס: "אנחנו טריים גופנית ובמיוחד בראש ורעבים למשחק"

(גודל טקסט)

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות בשבת מול מ.ס אשדוד, מכבי פתח תקווה תצא מחר (שלישי, החל מ-19:30 בספורט4) לאצטדיון סמי עופר במטרה לצבור רצף ניצחונות מחודש מול הפועל חיפה.

"מבחינתנו, אפשר גם לשחק היום", התייחס המאמן גיא לוזון לתקופה העמוסה שניצבת בפני כל הקבוצות. "אנחנו טריים גופנית ובמיוחד בראש ורעבים למשחק הבא. היכולת של המשחק האחרון היא הבסיס שלנו ואת זה אנחנו צריכים להביא לכל משחק, לא משנה מי היריבה. אני מצפה ליכולת כזאת פלוס".

גם הקשר ארד בר דיבר לקראת המשחק: "היה חשוב לנו לשנות את המומנטום ולנצח בשבת וגם הפעם המטרה היא להשיג ניצחון. זה שבוע קשה עם שלושה משחקים, אבל אנחנו באים מרוכזים. אני מניח שתהיה רוטציה והרבה שחקנים ישחקו, נצטרך לצאת מהשבוע הזה עם כמה שיותר נקודות".

ארד בר, ליאל עבדה, ארמנדו קופר
ארד בר, ליאל עבדה, ארמנדו קופר | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, לוזון צפוי לערוך שינוי אחד ומפתיע מאוד בהרכב: עבדיאל ארויו, שכבר קיבל הודעת שחרור מהמועדון ולא היה בסגל במשחקים האחרונים, תורגל ב-11 במקומו של ג'וסי לופטה. אלביס סאקי, שנפגע בפניו והוחלף במחצית השנייה מול אשדוד, יהיה כשיר להתמודדות ויפתח גם הוא בהרכב של לוזון ומשמעות הדבר היא שאור אינברום יוסט לעמדת החלוץ (פתח תקווה תמשיך במערך שני חלוצים בצוותא עם ליאל עבדה) כשארויו יפתח כשחקן כנף.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, ירדן כהן, אלביס סאקי, ארד בר, ארמנדו קופר, עבדיאל ארויו, אור אינברום וליאל עבדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי