אלטמן: "השחקנים שהגיעו מוסיפים המון". קלינגר לא יבצע שינויים

עומרי אלטמן | דני מרון

קפטן הפועל ת"א לקראת בית"ר (שלישי, 19:55, ספורט1): "היינו צריכים להראות אופי ולנצח את הפועל חיפה. נעשה הכל כדי להביא שלוש נקודות הביתה". המאמן: "התחלנו מסע קשה והמשימה לא פשוטה". יצחק וכהן בחוד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר מסע הרכש שביצעה בחודש האחרון, אך במשחקה הראשון עם הסגל המחודש שלשום (שבת), היא שמטה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 מאכזב נגד הפועל חיפה. מחר האדומים ינסו להשיג ניצחון חשוב למאבקי ההישרדות בליגת העל, כאשר יתארחו אצל היריבה הגדולה בית"ר ירושלים, אשר סובלת בעצמה מלא מעט בעיות לאחר שהתגלו אצלה מספר חיוביים לקורונה (החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט1).

מאמן הקבוצה ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים שהמסע שהתחלנו יהיה קשה ושזו משימה לא פשוטה. עם הסגל המחודש התחלנו לנסות לשחק כדורגל קצת שונה ממה ששיחקנו קודם. נשתדל להמשיך ביכולת הטובה מהמחצית הראשונה ותחילת המחצית השנייה, כדי למתוח את היכולת הטובה שלנו לאורך יותר זמן ואני מקווה מאוד שנוכל למנן את הדקות אצל השחקנים החדשים שהצטרפו. באופן טבעי, חלקם יותר עייפים וחלקם פחות. אנחנו מרוכזים בלהעמיד את הקבוצה הכי טובה נגד בית"ר ירושלים, זה משחק שהוא תמיד מעניין, טעון ויוקרתי ואנחנו עושים את ההכנות בהתאם".

הקפטן עומרי אלטמן, שכבש צמד מהנקודה הלבנה בשבת, הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה של המשחק הקודם. אחרי שהובלנו סוף סוף בשני שערים, היינו צריכים להראות אופי ולנצח את המשחק הזה. אבל בסך הכל תחושה היא כן חיובית, שאנחנו מתקדמים ובחדר הלבשה מרגישים שהשחקנים שהגיעו מוסיפים המון. לא צריך להוסיף הרבה על משחק נגד בית"ר ירושלים, אין ספק שאנחנו מגיעים לנצח. אנחנו צריכים את שלוש הנקודות האלה, הן יקרות מפז ונעשה הכל כדי להביא אותן הביתה".

קלינגר. "משימה לא פשוטה" | דני מרון

מבחינה מקצועית, אדי גוטליב ימשיך כידוע להיעדר, וכך גם ניב סרדל ורועי זיקרי הפצועים. שלומי אזולאי, שאינו בכושר משחק מלא, יתחיל על הספסל וישולב במהלך ההתמודדות. קלינגר לא צפוי לבצע שיניים בהרכב, משמע שי אליאס יפתח במרכז השדה לצד דן איינבינדר. בחלק הקדמי ישחקו עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן וגיל יצחק.

בתוך כך, הפועל תל אביב נפרדה היום מבוגר מחלקת הנוער שלה, איליי תמם בן ה-19 שהושאל להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, אחרי שמיעט לקבל דקות בקבוצה הבוגרת של האדומים. לפני כשבעה חודשים חתם הקשר על חוזה לארבע שנים בהפועל תל אביב.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דני גרופר, שי אליאס, דן איינבינדר, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן, גיל יצחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי