הוא חוזר: תורג'מן יפתח מול מכבי פ"ת ויערוך בכורה מחודשת

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | הפועל חיפה

השחרור הבינלאומי של החלוץ הגיע והוא יעלה בהרכב הפועל חיפה מול המלאבסים בשלישי (19:30, ספורט4). גם אראל אמור לפתוח אחרי שהתאושש מפציעה. סילבס לא תרגל הרכב, במועדון בטוחים: משחק קריטי במאבק על הפלייאוף

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, שיבח את שחקניו בסיום ה-2:2 מול הפועל תל אביב בשבת האחרונה על החזרה מפיגור של שני שערים, אך ציין שהוא מחכה לניצחון הראשון בסיבוב השני, אחרי שהקבוצה לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים. מחר (שלישי) תהיה להפועל חיפה הזדמנות לעשות זאת, כאשר תארח את מכבי פתח תקווה באצטדיון סמי עופר (החל מ-19:30, שידור ישיר בספורט4).

במועדון מהכרמל נותנים חשיבות גודלה למשחק מול המלאבסים והגדירו אותו 'כצומת דרכים' במאבק על הפלייאוף העליון. "אם אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף אנחנו צריכים לנצח. המשחק הזה יקבע את המשך העונה", אמרו בקבוצה.

המאמן, חיים סילבס, ערך אימון קל יחסית ולא תרגל הרכב, אך שוחח עם שחקניו ודרש לשמור על ריכוז מהשנייה הראשונה ועד השנייה האחרונה. "פתח תקווה מסוכנת בכל מהלך וצריך להיות מוכנים לזה", אבל סילבס לשחקניו.

חיים סילבס | שלומי גבאי

הבשורה הכי גדולה מבחינת הפועל חיפה באה מכיוונו של אלון תורג'מן. הרכש הנוצץ, שלא יכל לשחק מול הפועל ת"א בגלל ששחרורו הבינלאומי התעכב, קיבל אותו לאחרונה, יפתח בהרכב ויערוך בכורה מחודשת במועדון בו רשם את התקופה הטובה בקריירה.

תורג'מן ישחק בחלק הקדמי לצד נס זמיר וחנן ממן. גל אראל, שנעדר מהמשחק האחרון בעקבות מפציעה, אמור לעלות ב-11, אך אם ירגיש שהוא לא נמצא בכושר מלא ולא יכול לפתוח בהרכב – עידו שחר ישחק במקומו.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל (עידו שחר), רוסלן ברסקי, חנן ממן, נס זמיר, אלון תורג'מן.

גל אראל חוגג | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי