החלימו מקורונה: האסלביינק וחלאילה יחזרו לאימונים

שני החלוצים ישובו לפעילות וצפויים להיכלל בסגל של ניסו אביטן למשחק נגד הפועל באר שבע ביום חמישי. בבני סכנין מרוצים ממופלח שלעאטה, המושאל החדש ממכבי ת"א שמרשים באימונים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר שבועיים קשים שכללו הידבקויות רבות בנגיף קורונה, בני סכנין מנסה להתאושש והמאמן ניסו אביטן מקווה לקבל את רוב הסגל שלו בחזרה לקראת המשחק ביום חמישי נגד הפועל באר שבע. לאחר חזרתם של המגן עלי עותמאן והקשרים אייהב גנאיים ובירם כיאל ביום שבת, היום יחזרו לאימונים גם צמד החלוצים נייג'ל האסלביינק ואוסאמה חלאילה שהחלימו.

שחקן נוסף שיחזור לסגל של אביטן הוא הקשר ג'אבר עטאא, שנעדר בשבת בגלל הרחקה וביום שישי עבר בדיקת קורונה שמצאה כי הוא חיובי גבולי, אלא שלאחר בדיקה נוספת התברר כי הוא שלילי ולכן יעמוד לרשות הצוות המקצועי. מי שעוד צפוי להיות בסגל הוא המגן החדש מופלח שלעאטה, שחתם בקבוצה בסוף השבוע האחרון וכבר מתאמן מספר ימים עם חבריו החדשים ומגלה יכולת טובה. שלעאטה, שמגיע כמושאל ממכבי תל אביב, התחיל את העונה בבית"ר תל אביב/בת ים וכעת ינסה לעזור לסכנין במאבק ההישארות בליגת העל.

במועדון עוד לא סיימו בנושא הרכש ולאחר הצטרפותם של שלעאטה והחלוץ הג'מייקני דיין קלי, בקבוצה רוצים להתחזק בבלם זר, אך בשלב זה הקפיאו את העניין בשל הסגר הכללי וסגירה הרמטית של נמל תעופה בן גוריון. במועדון פנו למנהלת הליגה בבקשה לבדוק את האופציה להנחית זרים ומחכים להחלטה.

עלי עותמאן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי