חדשות טובות לבכר: רודריגס ערך אימון מלא לקראת משחק העונה

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

הקשר הספרדי צפוי לחזור להרכב של מכבי חיפה לקראת הקרב נגד מכבי ת"א, כמו גם אבו פאני. מנחם הועדף על פני טוואטחה ויעלה בהגנה, אצילי יחכה להזדמנות על הספסל. בכר: "פייבוריטים? צריך להוכיח על המגרש"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

העונה אמנם עדיין רחוקה מלהסתיים, אך במכבי חיפה מריחים הזדמנות לעשות צעד מחר (רביעי) משמעותי לעבר זכייה באליפות ראשונה מזה עשור. הירוקים יגיעו לאצטדיון בלומפילד ויתארחו אצל מכבי תל אביב, בתקווה לנצח אותה לראשונה מאז אוקטובר 2016 במסגרת הליגה, אחרי ששמטו נגדה יתרון כפול והשיגו רק תיקו בסיבוב הראשון. ניצחון מחר יגדיל את ההפרש בין החיפאים לאלופה ל-11 נקודות, פער שקשה לראות את הצהובים מצמצמים בהתחשב ביכולת של שתי הקבוצות מתחילת העונה.

באימון המסכם שערכו הירוקים לקראת משחק העונה, הבשורה המשמחת הגיעה מצדו של הקשר הספרדי חוסה רודריגס שערך אימון מלא וצפוי לחזור להרכב הירוקים ביחד עם מוחמד אבו פאני. במועדון סיפרו כי מחר יעבור רודריגס מבחן כשירות סמוך למשחק אך כאמור יפתח במרכז השדה של בכר. סאן מנחם מועדף על פני טאלב טוואטחה ושחקן הרכש עומר אצילי ימשיך לחכות להזדמנות שלו על הספסל.

הדריכות היא גם בקרב האוהדים הירוקים שרגילים להגיע למתחם כפר גלים לפני כל מפגש עם הצהובים ורצו לעשות זאת גם היום אך זה נמנע בשל כוחות האבטחה והמשטרה שהיו בסמוך למתחם. המאמן מתכוון לתת קרדיט להרכב שהביא את הקבוצה לרצף של 10 משחקים ללא הפסד: "ההרכב הזה הצליח והביא אותנו למקום הראשון, אין שום סיבה לשנות", אמרו בחיפה. אחרי האימון המסכם, בשעות הצהריים הקבוצה יצאה לבית מלון באזור המרכז ותשהה בו עד המשחק.

רודריגס. יפתח על חשבון אצילי? | אריאל שלום

במכבי חיפה מנסים לעבוד עם השחקנים גם בפן המנטלי ומנסים לשדר עסקים כרגיל: "אסור לזלזל במכבי תל אביב בשום שלב של העונה, השחקנים יגיעו דרוכים ומוכנים בכל הפרמטרים".

בנושא הרכש, בו יחזרו הירוקים להתעסק אחרי המשחק מחר, בכרמל רוצים לצרף מגן ימני במקומו של ארנסט מאבוקה, אך ציינו כי מהלך שכזה ייצא לפועל רק במקרה שיימצא שחקן מתאים לא רק לעונה הנוכחית, אלא גם לעונה הבאה.

בכר השיב לשאלות לקראת המשחק הגדול וסירב להיסחף אחרי הטענות שקבוצתו פייבוריטית ברורה: "אני מבין את הרצון לייצר כותרות, אבל מי שפייבוריטית צריכה להוכיח את זה על המגרש ולא בדיבורים. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה שאנחנו מכבדים, יש לנו את המטרות שלנו ונצטרך להשיג אותן. לכל משחק יש את העניין המנטלי. גם נגד סכנין, שלא ידענו אם יהיה משחק או לא ובסוף הם עלו עם הרכב מספיק חזק, הייתה הכנה מנטלית".

"צריך לבוא למשחק ולעשות את הדברים שעשינו עד עכשיו במהלך העונה, אלה שהביאו אותנו לאן שהגענו. לא חושב שזה נכון לעשות השוואות לעונה שעברה, צריך לפרגן למרקו בלבול ולצוות שלו שעשו עונה נהדרת בשנה שעברה והשאירו פה בסיס מצוין, אבל השנה הדברים שונים. גם הבאנו שחקנים אחרים וגם הליגה לגמרי שונה".

בכר. מפרגן לבלבול והצוות שלו | מאור אלקסלסי

הקפטן נטע לביא דיבר גם הוא: "אנחנו לא מסתכלים על ההיסטוריה, אלא רק על המשחק הקרוב. נשתדל לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. המאמן מכין אותנו בצורה הכי טובה למשחק. לא מסתכלים יותר מדי לטווח הארוך, מודעים לחשיבות המשחק עבור הקהל ועבור המועדון שלנו, ננסה לעשות את הכל בשביל לנצח. העתיד? דברים חיצוניים כרגע לא מעניינים אותי, כל כולי במועדון כמו שהראיתי עד עכשיו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס, צ'רון שרי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי