19 שנה להתמוטטות של מני לוי בטדי: אמא שלו בפוסט מרגש

מני לוי. רק שיהיה בריא
מני לוי. רק שיהיה בריא | צילום: דוד פליגל

דליה לוי בפוסט נוגע ללב על בנה, שהתמוטט בפתאומיות במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א בטדי: "בעזרת השם יקרה הנס הגדול והוא יעמוד על רגליו במהרה. מני מודע, מגיב ומקשיב לכל האהבה שהוא מקבל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

19 שנים בדיוק חלפו מאז אותו ערב באצטדיון טדי בו שחקן מכבי תל אביב, מני לוי, התמוטט על כר הדשא בבירה במהלך משחק ליגה מול בית"ר ירושלים. האירוע הטראומתי הפך לאחד העצובים בתולדות המועדון בפרט והכדורגל הישראלי בכלל.

דליה לוי, אמו של מני, פרסמה היום (שלישי) פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה, כאמור בדיוק 19 שנים לאחר המקרה הנוראי. "19 שנה מהיום שבני מני חזקיה נפל באצטדיון טדי, אותו מוצאי שבת שהפך ליום הקשה בחיי", כתבה, אבל בעזרת כל התפילות של כולנו, ובזכות האמונה החזקה שלנו בקדוש ברוך הוא, מני נשאר איתנו.

"למני היקר שלי, משדרים תקווה ועושים את מירב המאמצים לפזר לו אהבה, אנחנו משפחתו, החברים, האוהדים והאזרחים בכלל. האהבה והחום, הביקורים של האוהדים ושל כלל הקבוצה לא מובנים מאליהם. בין אם זה בימי הולדת ובחגים, תמיד משדרים לו תחושת ביטחון ותקווה שבעזרת השם יקרה הנס הגדול שיעמוד על רגליו במהרה!

הצהובים לא שוכחים את מני לוי
הצהובים לא שוכחים את מני לוי | צילום: מיכל יצחקי

"חשוב לי לבשר שמני מודע, מגיב ומקשיב לכל האהבה שהוא מקבל מכם ושמח בשירים ששרים לו לפי תגובתו הנרגשת. ברצוני להכיר תודה לאוהדי מכבי ולאזרחים בכלל ולבקש מכל אחד ואחד מכם, להמשיך עם התפילות לרפואת מני חזקיה לוי בן דליה. אוהבים את כולכם מהלב והנשמה, משפחת לוי", סיכמה דליה.

בעקבות המקרה הנוראי, לוי טופל בבית לוינשטיין ברעננה, עד שהועבר לחזקת משפחתו במצב של צמח. הוא מטופל בביתו באופן המסור ביותר מזה למעלה מעשור ולאחר תרגולים שונים שעבר לחיזוק גופו הוא מתקשר עם משפחתו ועם חבריו.

על אף שחלפו כמעט שני עשורים מאז המקרה, האוהדים המשיכו להקדיש ללוי שיר בכל משחק של מכבי ת"א, כאשר בדקה ה-12, המספר איתו שיחק המגן במשך מרבית הקריירה, שרים את שיר השחקן שלו. כמו כן, על מסך האצטדיון מופיעה תמונתו של לוי בכל משחק בית בדקה ה-12.

תפאורה למני לוי
תפאורה למני לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי