דראפיץ' בעט במיטת טיפולים וגער בשחקנים: "אתם לא מתביישים?"

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

סוער בבית"ר ירושלים לאחר ההפסד להפועל ת"א. המאמן יצא מגדרו בחדר ההלבשה: "בושה, איך אנחנו לא נלחמים?". דגני ספג ביקורת, אך במועדון טוענים: "סובל מעומס". חוגג ניסה לנחם ("הכדור לא נכנס")

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים כבר לא מדברים על זעזועים בעקבות ההפסד ה-1:0 ליריבה המושבעת הפועל תל אביב. בית"ר הגיעה למפגש בטדי אחרי שני ניצחונות רצופים ואחרי שמשה חוגג הצהיר שהוא מאמין בסלובודאן דראפיץ' ובשי ברדה, אבל לצד הגיבוי, כשעסקת השייח' נראית כמו משהו רחוק, לבעלים אין כוונה להתפזר בחלון הקרוב. בחלומו הוא ראה את עומר אצילי ושחקן זר איכותי במרכז השדה משדרגים את בית"ר, אבל במציאות הוא יסתפק במתן חוזז ובמקום הרביעי, אחד פחות ממה שרשם רוני לוי. פתאום, גם זכיה בגביע הטוטו שהייתה מעלה את המורל הייתה נראית כמו חלום.

צפו בהפסד של בית"ר להפועל ת"א

סיום המשחק אתמול נראה כמו שדה קרב. דראפיץ' השתולל בחדר ההלבשה, בעט במיטת טיפולים וצרח על השחקנים. "אתם לא מתביישים? איך אנחנו נראים? איך אנחנו לא נלחמים?", אמר המאמן. השחקנים שתקו, מאחר שמצלמות ליוו את המאמן בתוך חדר ההלבשה, כחלק מסרט שעשה על העונה של בית"ר. "הכי גרוע זה מה שלא מצלמים – איך שנראינו בחצי השעה הראשונה", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה.

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מלבד עלי מוחמד, כך טוענים גם השחקנים, אין זר בבית"ר שמשדרג את הקבוצה. פלייטר נראה רחוק מלהיות הסקורר שבית"ר בנתה עליו, זה שסוכניו הבטיחו בקיץ שיהיה הדבר הבא בקבוצה למרות שהגיע מהליגה השנייה בקפריסין ושאולי יהיה אפשר לרשום עליו אקזיט מחוץ לקרנות ההון-סיכון של חוגג. "זה שחקן של עומק, מה הוא יעשה מהכנף עם הכדור ברגל?", אמרו שחקנים בקבוצה. 

משה חוגג אמר בסיום ש-"הכדור לא נכנס, אנחנו סובלים מחוסר מזל". מלבד דראפיץ', במועדון טוענים כי גם שי ברדה נראה מתוסכל. "כמו תמיד, הוא מגיע למצלמות ואומר את האמת. גם אם היא פחות נעימה, הוא תמיד הכי ישיר שיש. לא שיחקנו טוב בחצי השעה הראשונה. לא שהפועל הייתה עדיפה, אבל יש המון דברים לקחת מהמשחק הזה", אמרו במועדון. בשיחה פנימית אמר דראפיץ' כי "חבל מאוד שלא הצלחנו לנצח בפעם השלישית ברציפות. יכולנו לבוא למשחק נגד פתח תקוה בצורה אחרת לגמרי. לא היינו מפסידים שם".

עומרי אלטמן, עלי מוחמד | דני מרון

אוראל דגני נראה מתוסכל בסיום בעקבות השער שספגה הקבוצה וספג ביקורת. יחד עם זאת, במועדון ציינו כי "הוא סובל מעומס, כל משחק 90 דקות. אולי צריך רוטציה". בבית"ר עדיין לא מכינים את העונה הבאה, אבל הגישו טיוטת חוזה לאור זהבי במטרה שיחתום עד סוף החלון לשנתיים. 

ביום חמישי תעבור הקבוצה בדיקת קורונה בהתאם לתקנות משרד הבריאות בשיתוף המנהלת, בתקווה שלא יימצא שחקן נוסף שנדבק לקראת המשחק הקרוב במוצאי שבת ולאחר שנמצאו השבוע שבעה מאומתים.

איתמר ניצן, עלי מוחמד, אוראל דגני | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי