כץ מתוסכל: "במקום להסתכל לצמרת, אנחנו חוששים מהמאבק בתחתית"

בעלי הפועל חיפה התאכזב מאוד מההפסד למכבי פ"ת בתוספת הזמן: "קשה לנהל קבוצה מארה"ב במשך שנה, איך בכלל הגענו למצב שיש התקפות מתפרצות מולנו?"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד הביתי 2:1 למכבי פתח תקווה, בו הם כבר הובילו עד הדקה ה-84, ספגו גם בתוספת הזמן ורשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

במשך כל השבוע דיבר מאמן הקבוצה חיים סילבס על המשחק מול מכבי פתח תקווה כעל 'צומת דרכים' ושחקניו כשלו במשימה. בעלי הקבוצה יואב כץ זימן את השחקנים לשיחת סקייפ לפני המשחק וקיווה שהדבר יוביל לדריכות, אך כבר עם החזרה למחצית השנייה נרשמה ירידה תלולה ביכולת ושוב טעויות במשחק ההגנה הביאו להפסד.

כץ נשמע מתוסכל ואמר אמש: "במקום להסתכל לצמרת, אנחנו מסתכלים על התחתית וחוששים מהמאבק שם. חשבנו שהשתפרנו במשחק ההגנה, אבל כנראה שזה לא מספיק. לא ברור לי איך פתח תקווה כבשה מולנו לקראת הסיום בשתי מתפרצות ואיך בכלל הגענו למצב הזה שיש מתפרצות מולנו".

עידו שחר, ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

מעבר לכך, כץ דיבר גם על מה שיושב על לבו: "אנחנו לא מוציאים פתרונות. הייתי רוצה לבוא לישראל, אבל סגרו את השמיים. התחסנתי ואני מחכה לכל האישורים כדי שאוכל לבוא ולא להיכנס לבידוד. אין לי ספק שנעשו לא מעט טעויות העונה, גם בשל העובדה שאני לא מגיע לישראל. קשה לנהל קבוצת כדורגל מארה"ב כשאני כבר כמעט שנה לא יכול להגיע לארץ".

פרט לכץ, גם גורמים אחרים בקבוצה ביקרו את משחק ההגנה וההערכה כי במשחק הבא מול בני יהודה יבצע סילבס מספר שינויים, כשבין השאר מיקי סירושטיין צפוי לחזור למרכז ההגנה. עדיין לא ברור אם הקבוצה תעשה צעד נוסף במועד ההעברות הנוכחי ונראה כי ההחלטה הסופית תתקבל לאחר המשחק מול בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי