הפועל תל אביב מסרבת לשחרר את אושר דוידה ללגיה ורשה

הכוכב הצעיר פנה לראשי המועדון בבקשה לקבל את ברכת הדרך לעזוב לאלופת פולין, אולם זו הציעה כ-600 אלף יורו בלבד ונדחתה: "זה לא הזמן הנכון", הבהירו האדומים בהודעה רשמית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אושר דוידה בן ה-19 הפך בשבועות האחרונים לאחד השחקנים המשמעותיים ביותר של הפועל תל אביב המתאוששת ולראיה כבש ובישל בשניים מארבעת המשחקים האחרונים, אבל יכולתו הטובה לא נעלמה גם מעיני קבוצות מעבר לים והבוקר (רביעי) החלוץ ביקש לעזוב מיידית.

דוידה, המיוצג על ידי הסוכן דודו דהאן, הגיש הבוקר לראשי הפועל תל אביב הצעה מלגיה ורשה הפולנית בסך 600 אלף יורו על 50 אחוז מהזכויות עליו. בהפועל ת"א לא מתכוונים לקבל את ההצעה וידרשו שני מיליון יורו על מחצית מכרטיס השחקן שלו, לאור העובדה שחוזהו רק נחתם לפני כחצי שנה, יסתיים רק בקיץ 2024 ולא נכלל בו סעיף שחרור. לאחרונה מקורבים לדוידה לחצו עליו לדרוש שדרוג בחוזהו, אולם הוא הבהיר כי טוב לו בהפועל תל אביב.

לגיה ורשה, אלופת פולין, היא גם מוליכת הטבלה לאחר 14 מחזורים העונה, אך נמצאת ביתרון מינימלי. בתחילת העונה היא הודחה במפתיע ממוקדמות ליגת האלופות על ידי אומוניה ניקוסיה הקפריסאית וסיימה את דרכה בפלייאוף הליגה האירופית כשהובסה על ידי קרבאח.

עומרי אלטמן ואושר דוידה חוגגים | דני מרון

מהפועל תל אביב נמסר: "כמו שחקנים צעירים רבים, גם החלוץ אושר דוידה גדל והתפתח במחלקת הנוער של המועדון. מאז שהגיעו הבעלים החדשים לקבוצה, הם משקיעים רבות בפיתוח מחלקת הנוער, זאת במטרה להשביח שחקנים לקבוצה הבוגרת.

"בדומה לשחקנים נוספים שעלו לאחרונה ממחלקת הנוער, אכן התקבלה הצעה גם על אושר דוידה – ונדחתה. בשל הסיטואציה המקצועית אליה נקלענו, הנהלת המועדון החליטה שלא לנהל מו"מ למכירת שחקנים עד לסיום העונה – וגם אם תתקבל הצעה גבוהה משמעותית מזו שהתקבלה על אושר, היא תידחה.

"הנהלת המועדון תסייע ככל יכולתה ולבטח לא תפריע לשחקנים להתפתח ולממש את חלומם לשחק באירופה, אם כי אנו סבורים שאין זה הזמן הנכון – ובשלב זה הנושא אינו עומד על הפרק", מסרו האדומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי