בכר: "ההפסד לא קשור לאופי. נעבור את מכבי תל אביב עוד השנה"

ברק בכר | דני מרון

מאמן הירוקים היה מאוכזב אחרי ההפסד הדרמטי לאלופה במשחק העונה: "כואב להפסיד בצורה כזאת. יכול להיות שהרגשנו שתיקו טוב לנו, אנחנו עדיין במקום הראשון"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ספגה מכה קשה הערב (רביעי) במאבק האליפות. מוליכת הטבלה הפסידה בדקה ה-92, 2:1 למכבי תל אביב מפנדל של אלכסנדר פשיץ' לאחר שבוגדאן פלאניץ' הכשיל את מתן חוזז ברחבה. ולמרות שהירוקים עדיין מחזיקים פער חמש נקודות בצמרת, גם מאמן הקבוצה, ברק בכר, הבין כמה כואב ההפסד הזה לקבוצתו.

"כואב להפסיד בצורה כזו בטח במשחק כזה חשוב. במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים וצריכים לסיים את המשחק. הורדנו את הקצב בחצי השני, ולצערי ספגנו גול מאוד שטותי, כואב ומיותר. זה הכדורגל".

החילוף של טוואטחה: "הרגשתי שסאן קצת התעייף, רציתי להכניס רעננות לקבוצה, באימונים טאלב נראה בכושר טוב, היינו צריכים למנוע מחוזז את הפעולה לפני, לא היינו צריכים לתת לו מצב אחד על אחד בדקה ה-90 ונענשנו לצערי".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

ההשפעה על מירוץ האליפות: "הפסדים זה חלק מהעניין, כואב להפסיד בצורה כזאת. הפסדנו למכבי תל אביב זו עובדה, אין מה לעשות. צריך לדעת להתמודד עם זה, מועדון חזק וגדול יודע להתמודד עם זה, כולנו מבואסים ובדיכאון, זה בסדר, זה חלק מהעניין, מחר נקום לאימון ונתכונן לכפר סבא, אנחנו עדיין במקום הראשון והפער חמש נקודות".

מה קרה לשחקנים? "המטרה הייתה לבוא ולנצח את המשחק, ראינו את זה בחצי הראשון, לפעמים קורים דברים במגרש, הקבוצה השנייה נראתה יותר טוב, היה משחק שקול, אי אפשר להגיד שהייתה קבוצה אחת יותר טובה. יכול להיות שהרגשנו שהתיקו טוב לנו".

חוסר יציבות בין מחציות: "היו משחקים שבמשך כמעט 90 דקות שיחקנו בקצב גבוה ושלטנו, אני מסכים שבחצי השני הייתה ירידה, מכבי תל אביב הצליחה להוריד את הרמה, טעות אחת שלנו עלתה לנו במשחק. אם היינו קצת יותר מדויקים בחלק ההתקפי יכולנו לנצח את המשחק".

מבחן האופי: "אני חושב שהמשחק הקודם לא היה רלוונטי, היום היינו יותר טובים לאורך יותר דקות, אני לא חושב שזה קשור לאופי, זה קשור לחוסר מזל. אנחנו עדיין קבוצה חזקה מנטאלית ומקצועית, ואנחנו נראה את זה בהמשך. אנחנו נעבור את מכבי תל אביב וזה יקרה עוד השנה".

ברק בכר | דני מרון

אליפות בלי לנצח את מכבי תל אביב? "כרגע אנחנו מקום ראשון ואנחנו רוצים לשמור על זה וכבר ביום ראשון לחזור ולנצח, בטח אחרי הפסד כזה, יש לנו עדו שני משחקים נגד מכבי תל אביב, נעשה הכל כדי לשמור על המקום הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי