ק"ש מוכנה לחדרה: קהת צפוי לחזור להרכב

רועי קהת | מאור אלקסלסי

חניכיו של קובי רפואה יפגשו הערב את קבוצתו של מימר: "החזרנו את בית"ר לעניינים, אסור שזה יקרה גם מול חדרה". הקשר יעלה ב-11, התלבטות בין אנסה לשכר. השחקנים ערכו בדיקת קורונה ויצאו שליליים

(גודל טקסט)

קריית שמונה לא חזרה טוב מהפגרה, כאשר הפסידה בביתה 2:0 לבית"ר ירושלים בשבת האחרונה. ההפסד הזה הגיע אחרי שני ניצחונות רצופים, ובמועדון מקווים שזו הייתה מעידה חד פעמית ושהקבוצה תחזור למסלול הניצחונות כבר הערב (חמישי) במשחק החוץ מול הפועל חדרה.

בקבוצה של איזי שרצקי מדברים על ירידה משמעותית ביכולת של מספר שחקנים וביניהם שחקני ההתקפה יוג'ין אנסה ולוסיו שיפגוש את קבוצתו לשעבר. "חדרה מדורגת מתחת לקו האדום ותרצה לנצח ,אבל הבעיות של חדרה לא מעניינות אותנו. החזרנו בשבת את בית"ר לעניינים ואסור שזה יקרה גם מול חדרה", אמרו במועדון.

שחקני הקבוצה עברו בימים האחרונים בדיקות קורונה וזה בשל הידבקויות רבות בקבוצה מהבירה. לשמחת ק"ש, כל הבדיקות של שחקני הקבוצה חזרו שלילות. "היה חשש מסוים אבל אנחנו שמחים שזה מאחורינו" אמרו במועדון.

שחקני קריית שמונה
שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן קובי רפואה ימשיך עם רוב ההרכב שרץ במשחקים האחרונים. רועי קהת צפוי לחזור ל-11, וקיימת התלבטות בחלק ההתקפי בין אנסה למוחמד שכר. גם אופיר מזרחי שחזר לאחרונה מפציעה צפוי לקבל דקות משמעותיות.

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, סאקו טורה, רועי קהת, יוג'ין אנסה (מוחמד שכר), לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי