אולה ג'ון מועמד למכבי ת"א, דיווח: יונתן כהן מועמד לטורינו

אולה ג'ון
אולה ג'ון | Soccrates Images / Contributor

מקורות בהולנד טוענים כי שחקן הכנף של ואלבייק עשוי לחזק את החלק הקדמי של ואן לוון. בשיאו נמכר לבנפיקה תמורת 12 מיליון יורו. וגם: הכוכב מבוקש באיטליה, ביוון טוענים שחלוץ קרואטי ברשימות של הצהובים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האלופה מכבי תל אביב מחפשת חיזוק שיצטרף לקבוצה באופן מיידי. אחרי שהבוקר (חמישי) דווח כי היא מתכננת להגיש הצעה לקשר רודריגו אורניה, מקורות בהולנד טוענים כי אולה ג'ון, שחקן כנף לו חוזה עד תום העונה בואלבייק מהליגה הבכירה בהולנד, מועמד לחזק את החלק הקדמי של המאמן פטריק ואן לוון.

ג'ון בן ה-28, הבקיע העונה שער ליגה אחד ב-12 הופעות במדי ואלבייק ורשם בסך הכל 452 דקות במסגרת הליגה ההולנדית. בקיץ אחרון הוא הצטרף בהעברת חופשית מוויטוריה דה גימארייש הפורטוגלית, במדיה הוא רשם בשנתיים האחרונות 42 הופעות במסגרת הליגה והבקיע שער אחד.

ג'ון שיחק גם בבנפיקה ליסבון, דפורטיבו לה קורוניה, וולבס, רדינג, המבורג וטוונטה, במדיה גדל ורשם את עונת השיא שלו ב-2011/12, אז הבקיע שמונה שערים בליגה, נחשב לפוטנציאל ענק נמכר לבנפיקה תמורת 12 מיליון יורו, אך לא הצליח לעמוד בציפיות ובילה את המשך הקריירה בהשאלות והעברות חופשיות.

במקביל, בתקשורת האיטלקית פורסם הערב שטורינו עוקבת אחרי יונתן כהן. כוכב מכבי תל אביב, שכבר הוזכר בעבר כמועמד לקבוצות איטלקיות, נמצא תחת מעקב של טורינו לפי "טוטומרקטו" ונטען כי עשויות להיות בקרוב התפתחויות, על אף שמכבי תל אביב דורשת שלושה מיליון יורו עבור מכירתו.

דיווח ביוון: גם חלוץ אא"ק מועמד למכבי ת"א

במקביל, על פי דיווח ביוון ישנו שם נוסף ברשימות של מכבי ת"א: החלוץ הקרואטי של אא"ק אתונה היוונית, מרקו ליוואיה. מדובר בחלוץ בן 27 שחוזהו מסתיים בתום העונה הנוכחית והוא מסרב להאריך אותו ועל כן עשוי להימכר בימים הקרובים, כשגם טרבזונספור וסנט אטיין מעוניינות בשירותיו.

מרקו ליוואיה. ימשיך בצהוב? | MB Media/Getty Images

ליוואיה, תוצר מחלקת הנוער של היידוק ספליט, הצטרף לאינטר הגדולה ב-2011 ושנתיים אחר כך נמכר לאטאלנטה בכ-5 מיליון יורו. כעבור עונה הוא עבר לרוסיה כשנמכר לרובין קאזטן תמורת כ-6 מיליון יורו, אך הקריירה שלו חוותה ירידה עם מעברים ללאס פלמאס הספרדית וכעבור שנה לאא"ק, שצירפה אותו בהשאלה ולאחר מכן רכשה אותו בכ-2 מיליון יורו.

העונה הוא כבש שלושה שערים ב-17 משחקים ביוון, בנוסף כבש פעמיים בליגה האירופית ובסך הכל הבקיע 24 שערים ובישל 17 ב-91 הופעות ליגה מאז הגיע ליוון בקיץ 2017. גם בליגה הספרדית מאזנו לא רע, אז כבש חמישה ובישל ארבעה ב-25 הופעות. בסך הכל לכל אורך הקריירה כבש 65 ובישל 36 ב-270 משחקים. יש לציין שלחובתו גם 31 כרטיסים צהובים ושני כרטיסים אדומים בכמעט ארבע שנים ביוון והוא גם רשם ארבע הופעות בנבחרת קרואטיה, האחרונה ב-2018.

צפו בשער המדהים של ג'ון במדי רדינג

צפו בביצועי ג'ון במדי בנפיקה

אולה ג'ון
אולה ג'ון | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי