אברם גרנט חשף: "הייתי אחד משני המועמדים הסופיים"

אברם גרנט | Sebastian Frej/MB Media / Contributor

המאמן הוותיק סיפר כי הוא התחרה עם פאולו סוזה על אימון פולין ("הודיעו לי רשמית"), חזרה לפרמיירליג ("כמעט לכל קבוצה אני אסכים") ונבחרת ישראל ("רציתי לתרום מהניסיון שלי ולאמן מול סקוטלנד")

(גודל טקסט)

אחרי שהוזכר בתקופה האחרונה כמועמד ללא מעט משרות, ביניהן אימון צ'לסי, אימון נבחרת פולין ואימון נבחרת אלבניה, אברם גרנט עלה היום (חמישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM ועשה סדר בדברים. המאמן הוותיק, אשר נמצא בחופשה פרטית בדובאי, שיתף: "באתי לדובאי לפרק זמן קצר, אבל בגלל הסגרים בישראל ובאנגליה יצא שאני פה כבר די הרבה זמן".

על כך שלאחרונה הוא והזכר כמועמד של למספר קבוצות ונבחרות, ביניהן פולין שמאז מינתה את פאולו סוזה: "גם אני קראתי בתקשורת. באים אנשים ומעלים את השם שלי. חוץ מנבחרת פולין שהודיעה לי באופן רשמי שאני בין שני המועמדים האחרונים למשרה, לא קיבלתי שום פנייה רצינית מאף אחת מהקבוצות שהוזכרו בתקופה האחרונה בכלי התקשורת בישראל ובחו"ל".

האם מנצ'סטר סיטי פנתה: "תגיד להם שאני מסכים (צוחק). כמעט לכל קבוצה בפרמיירליג אני אסכים. אני רוצה לאמן, אוהב לאמן ובמצבי אני רוצה אתגר ולא אלך לכל קבוצה. הקבוצות שהייתי רוצה לאמן בהן לא מציעות לי ואלה שכן מציעות, אז לי זה פחות מתאים. צ'לסי עם טוכל? אף אחד לא דיבר איתי על זה. בכדורגל מה שנכון להיום לא נכון למחר, אני מכיר את הדינימיקה".

על נבחרת ישראל: "זה מאוד פשוט, לא פנו אליי. כשנבחרת ישראל עלתה לשחק בסקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה, רציתי לאמן אותה וחשבתי שזה טוב שיהיה מישהו עם ניסיון. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שנבחרת ישראל במשחק מכריע מול יריבה ברמה שלה. זה לא קרה מעולם. תמיד המשחק המכריע היה מול נבחרות הרבה יותר טובות מאיתנו. אתם יודעים שלא רציתי לחזור לארץ, אבל אמרתי שלמען הדבר הזה אני מוכן לבוא ולתרום מהניסיון שלי. גם סקוטלנד וגם סרביה הן נבחרות שאפשר היה לעבור, ראייתי בזה הזדמנות חד פעמית והרגשתי שאני יכול לתרום. לצערי זה לא יצא".

אברם גרנט , ז'וזה מוריניו | Nick Potts – PA Images/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי