בכר: "למי שאולי שכח, אנחנו מובילים את הליגה". חבשי יפתח מול כפ"ס?

אחרי ההפסד למכבי ת"א, מאמן מכבי חיפה התייחס לביקורות: "עברתי לא מעט, חלק ממקצוע". וגם: המסקנה מהמשחק, איך מרימים את השחקנים והתסכול אצל הקהל. הבלם עשוי להחליף את פלאניץ' בראשון, גם אצילי בתמונת ה-11

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הדרמטי והכואב למכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, שהקטין את הפער בין הקבוצות לחמש נקודות בלבד, מכבי חיפה תארח מחרתיים את הפועל כפר סבא (ראשון החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט4) ותקווה לשוב למסלול הניצחונות בהקדם. לקראת המשחק, המאמן ברק בכר ענה הבוקר (שישי) לשאלות העיתונאים וסיפר איך מרימים את השחקנים וכיצד הוא מתמודד עם הביקורות.

על הביקורות שהוא סופג בימים האחרונים אמר בכר: "למרות גילי הצעיר, עברתי לא מעט כמאמן. ביקורת היא חלק מהמקצוע שלנו וצריך לדעת להתמודד איתה. אנחנו מזקקים את הדברים, בודקים את עצמנו, מתקנים, מתמקדים ומתעסקים רק בעיקר. למי שאולי שכח, הקבוצה שלנו מובילה את הליגה".

מה הוא לוקח איתו מההפסד למכבי תל אביב: "המסקנה העיקרית היא שבמחצית הראשונה היינו צריכים לתרגם את השליטה המוחלטת שלנו במגרש ליותר שערים ולהכריע את המשחק. במשחקים כאלה אנחנו צריכים להיות מרוכזים ממש עד שריקת הסיום".

ברק בכר | דני מרון

איך מרימים את השחקנים לקראת המשחק החשוב מול הפועל כפר סבא: "יש לנו קבוצה עם חדר הלבשה מאוד חזק שיוצר עוצמה וחיבור אדירים גם במגרש. השחקנים עלו ביום רביעי כדי לנצח את המשחק ולמרות ההפסד הכואב נשארו ביחד ולא חיפשו להאשים אחד את השני".

על התסכול של הקהל, שראה ניצחון אחד על מכבי תל אביב ב-30 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות: "אני יכול להבין את הכאב והתסכול של הקהל, כי אני יודע כמה המשחק הזה היה חשוב לו. יחד עם זאת, הקהל שלנו מבין כדורגל וגם הוא ראה קבוצה שבאה לנצח מהשנייה הראשונה. אין לי ספק שהקהל שלנו עוד יתגאה השנה הרבה בקבוצה הזאת וכולנו כבר מחכים לראות אותו מעודד אותנו מקרוב ביציעים".

השחקנים נהנו היום מיום מנוחה, ומחר ייערך האימון המסכם לקראת כפ"ס. בוגדן פלאניץ', שנפצע קלות מול הצהובים, צפוי להיות כשיר, אך בכל מקרה ייתכן כי בכר ירצה לתת לסרבי מנוחה ועאיד חבשי יפתח במרכז ההגנה לצדו של עופרי ארד. גם בחלק הקדמי ייתכנו שינויים, ועומר אצילי עשוי לשוב ל-11.

בוגדן פלאניץ' | דני מרון

למרות ההפסד במשחק העונה, במועדון מנסים לשדר עסקים כרגיל. חלק מהשחקנים הבכירים ובכר קיבלו ביקורת על המשחק, אבל בקבוצה הבהירו שזו הייתה מעידה חד פעמית. "מי שמכיר את ברק יודע שהוא מבקר עצמו הכי הרבה והוא הראה את זה בעבר. אחרי ההפסדים בדרבי ולכפר סבא התאוששנו בצורה מצוינת וזה יקרה גם עכשיו", אמרו בכרמל.

מעבר לכך, אחרי האכזבה מול מכבי ת"א החלו הדיבורים על חיזוק אפשרי נוסף בחלון ההעברות, אך במועדון מבינים שיש כרגע קושי להנחית זרים בשל סגירת נתב"ג. אם יהיו התפתחויות, הן יקרו רק סמוך לסיום חלון ההעברות. רק החלטה האם לאפשר לצעירים כמו טימוטי מוזי ויהאב אבו אלשיך לצאת בהשאלה תתקבל רק בימים האחרונים של החלון.

צפו בדבריו של בכר אחרי המשחק בבלומפילד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי