שלומי אזולאי יקבל הצעה לחוזה חדש. יחזקאל צפוי לפתוח נגד נתניה

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

קשר אשדוד מסיים את חוזהו בקיץ, ג'קי בן זקן ייפגש איתו בקרוב ויגיש הצעה לשנתיים. לקראת היהלומים (שבת, 18:30, ספורט3), בן שמעון מתלבט בין כנעאן לחלוץ, שחזר לכשירות מלאה ונמצא במעקב של רוטנשטיינר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:4 הגדול על בני יהודה, מ.ס אשדוד תגיע מחר (שבת) שמחה ומאושרת למשחק החוץ נגד מכבי נתניה (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3), אותה חניכיו של רן בן שמעון הביסה 0:4 בסיבוב הראשון. במועדון התמוגגו מהניצחון האחרון על הקבוצה משכונת התקווה, אך כולם התבקשו לעצור את החגיגות ולהיות מרוכזים במשחק מחר, כאשר היהלומים בוודאי ירצו לנקום על ההשפלה מהמשחק הקודם בין הקבוצות.

ניצחון נוסף של אשדוד גם מחר יוסיף עוד ביטחון לקבוצה המוכשרת של בן שמעון, כאשר במחזור לאחר מכן מצפה מפגש צמרת קשה במיוחד מול מוליכת הטבלה, מכבי חיפה. בתווך, ייערך משחק הגביע הדחוי מול הפועל רעננה במסגרת שלב 32 האחרונות של המפעל.

שגיב יחזקאל, שלא פתח מול בני יהודה בשל כאבים בצלעות, התאושש ונאבק על מקום בהרכב הפותח עם מוחמד כנעאן. אגב, יחזקאל נמצא במעקב של וילי רוטנשטיינר, והמאמן הלאומי שם עליו את העין לקראת זימון הסגל למשחקים בחודש מרץ בפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022.

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | אודי ציטיאט

הבעלים, ג'קי בן זקן, אמור להיפגש בקרוב עם שלומי אזולאי, אשר מסיים את חוזהו בקיץ. הקשר צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש באורך של שנתיים, כאשר בקבוצה מבינים כי מספר קבוצות בליגה מתכוונות לפנות לאזולאי בסיום העונה.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמאהני, מוסא בגאיוקו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל (מוחמד כנעאן), דין דוד, פאהד באיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי