אקיניימי עזב את נתניה, שתמשיך עם אלמוג כהן בהגנה. עזרא בספק

כצפוי, הבלם המאכזב סיים את דרכו והיהלומים יחפשו לו מחליף, כשבינתיים הקפטן ימשיך לאייש את התפקיד גם מול הקבוצה מעיר הנמל (שבת החל מ-18:30, ספורט3). שחקן הכנף ינסה להשלים אימון מלא

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החשוב על הפועל כפר סבא, למכבי נתניה לא היה זמן רב מדי להתאמן וכבר מחר (שבת) היהלומים יארחו בביתם את מ.ס אשדוד הלוהטת (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3). כזכור, הקבוצה מעיר הנמל מחצה את היהלומים 0:4 בסיבוב הראשון, משחק בו גבי קניקובסקי הורחק והאורחת התפרקה.

עוד לפני המשחק ולאחר שזה היה באוויר כבר תקופה ארוכה, הודיעו הבוקר (שישי) בנתניה באופן רשמי על שחרורו של הבלם אקינסולה אקיניימי, כשהצדדים הגיעו להבנות על התרת חוזהו. הנורבגי פתח בתשעה משחקים ולא הוכיח את עצמו, כאשר בשישה מהם הוא הוחלף – דבר לא סטנדטי כשמדובר בבלם.

בנתניה יחפשו עתה בלם חדש לסגל, כשעד אז וגם במשחק מחר, צפוי הקפטן אלמוג כהן להמשיך בעמדת הבלם. המאמן ריימונד אטוולד לא צפוי לערוך שינויים נוספים, אך חן עזרא, שספג מכה במשחק ברביעי, מוגדר בספק וינסה לערוך אימון מלא בצהריים. אם לא יהיה כשיר, נראה שרוי קורין יוצב במקומו.

הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קליאן ואן דר קאפ, אלמוג כהן, זלאטן שחוביץ', עומרי גנדלמן, גבי קניקובסקי, אביב אברהם, חן עזרא (רוי קורין), קוואן פרייטר, בן אז'ובל.

חן עזרא | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי