בצל החשש מההידבקות בבית"ר: שחקני הפועל ת"א עברו בדיקת קורונה

שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

שמונה משחקני הירושלמים אשר שיחקו במפגש בין הקבוצות ביום שלישי נמצאו חיוביים לנגיף, והאדומים חוששים מנדבקים לפני קריית שמונה בראשון (19:45, ספורט4)

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה למשחק מול קריית שמונה בבלומפילד ביום ראשון (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4), כל זאת בצל החשש לאחר הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים. כזכור, אתמול נודע כי שמונה שחקנים של הירושלמים ששיחקו מול האדומים נמצאו חיוביים לקורונה.

היום (שישי) עברו שחקני הפועל ת"א ואנשי הצוות המקצועי בדיקת קורונה, כאשר ניידת רפואית הגיע למתחם חודורוב. התוצאות אמורות להגיע עוד הלילה – תחילת למנהלת ולאחר מכן למועדון, בתקווה שאף אחד לא נדבק בנגיף.

החשש לא נמצא רק בהפועל ת"א, שכן גם אצל יריבה, ק"ש, נמצא רק הבוקר סמואל בראון חיובי לקורונה, זאת אחרי ששיחק אתמול 90 דקות מול הפועל חדרה. גם הקבוצה הצפונית נבדקה, ובשני הצדדים חוששים מנדבקים נוספים לפני ההתמודדות ביניהם ביום ראשון.

מאמן הפועל ת"א, ניר קלינגר, שוחח עם שחקניו והבהיר להם שחייבים להמשיך במגמת השיפור שהחלה אחרי חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות. אם עד לפני כמה מחזורים האדומים היו שקועים עמוק במחזור האחרון, ניצחון במחזור הקרוב עשוי לעלות אותם אל מעל הקו האדום.

ניר קלינגר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי