כעשרה אוהדים מחו נגד סילבס, כץ: "הוא לא הבעיה של הפועל חיפה"

מפלס הלחץ בכרמל עולה וחלק קטן מהקהל הגיע לאימון, אך הבעלים מיהר לגבות את המאמן. במועדון ממתינים להחלטתו של גורפינקל, כשבלטקסה ואורן ביטון הוזכרו כמועמדים להחליפו אם יבחר לעזוב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, הפועל חיפה הלחוצה תתארח אצל בני יהודה (שני ב-19:00) ל"קרב על שש נקודות" ובמועדון מהכרמל חוששים שהקבוצה תיקלע למאבקי תחתית. למרות התוצאות, הבעלים יואב כץ הבהיר כי הוא מגבו את מאמנו: "סילבס הוא לא הבעיה שלנו".

מי שסבורים שסילבס כן הבעיה הם חלק מהאוהדים. כעשרה מהם הגיעו הבוקר (שישי) לאימון ומחו נגד השחקנים והמאמן, שהפתיע ויצא החוצה לשוחח איתם. "אנחנו מגיעים מוכנים לכל המשחקים ונופלים רק על טעויות קטנות", סיפר הבוקר אחד משחקני הקבוצה, שתומך במאמנו.

בינתיים, במועדון ממתינים למוצא פיו של יהב גורפינגל, שקיבל לאחרונה הצעה מקבוצת ורטה פוזנאן מהליגה הפולנית. המגן טרם החליט האם ברצונו לעזוב וטרם פנה לראשי הקבוצה. על פי ההסכם בין הצדדים, הוא רשאי לעזוב לחו"ל. במועדון כבר החלו לבחון אופציות למקרה שגורפינקל יחליט לעזוב ושמותיהם של מתן בלטקסה ממכבי תל אביב ואורן ביטון מבית"ר ירושלים עלו.

במקביל, בהפועל חיפה חושבים על חיזוק נוסף והמטרה המרכזית היא לצרף בלם וזאת לאחר שעידו לוי עבר להפועל חדרה, אלא שבשלב זה סגירת נתב"ג מעכבת את המהלך ובמועדון ממתינים ומקווים כי בקרוב יהיו התפתחויות בנושא.

יהב גורפינקל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי