אברמוב הציע לאבוקסיס חוזה עתק וארוך טווח. ז'וסואה יגיע בקיץ?

יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב
יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב | דני מרון

לספורט1 נודע כי בעלי בני יהודה הציע למאמן שהתפטר מהפועל באר שבע כ-100,000 ש"ח ברוטו בחודש וחוזה לשלוש וחצי שנים. הפורטוגלי, שמסיים חוזה בתום העונה, עשוי להצטרף ואף לבקש לעזוב את בירת הנגב מיידית

(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס הודיע היום (שבת) במפתיע על התפטרותו מהפועל באר שבע, ולספורט1 נודע כי הוא בדרך לבני יהודה, כאשר הוא קיבל הצעת ענק מברק אברמוב. בעלי הכתומים הציע למאמן חוזה עתק וארוך טווח, לפיו הוא ירוויח פחות או יותר 100 אלף ש"ח ברוטו בחודש, והוא יהיה ל-3.5 שנים.

אבוקסיס ככל הנראה יתמנה למאמן בני יהודה ב-24 השעות הקרובות. כזכור, אתמול פרסמנו לראשונה על כך שבני יהודה בדקה דרך גורם צד שלישי על האפשרות להשיב את אבוקסיס לקבוצה. אמש התקיימו שיחות מתקדמות והמאמן החליט לחזור, ובכך "הגשים את חלומו" של אברמוב, שלא רצה שום מאמן אחר יותר ממה שרצה את הבוקסיס. בין השניים יחסי חברות עמוקים מהתקופה הקודמת בשכונת התקווה, ומעולם הבעלים לא הסתדר עם מאמן כפי שהסתדר עם אבוקסיס.

אבוקסיס הוביל את הפועל באר שבע לזכייה היסטורית בגביע המדינה והעפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הליגה האירופית בניגוד לכל הסיכויים, אך במסגרת הליגה הוא רשם 13 ניצחונות בלבד ב-35 משחקים. עם בני יהודה העפיל המאמן פעמיים לפלייאוף העליון וזכה בגביע המדינה.

בנוסף, לספורט1 נודע כי רכש נוצץ במיוחד עשוי להגיע לבני יהודה בסיום העונה אם אבוקסיס אכן יחתום – ז'וסואה. קשר הפועל ב"ש מאוד לא אהב את עזיבתו המפתיעה של המאמן, אליו הוא מאוד קשור, ומעוניין להמשיך לשתף פעולה עמו. הפורטוגלי מסיים את חוזהו בסיום העונה ועשוי לאחד כוחות עם אבוקסיס בשכונת התקווה, כשייתכן כי אף יבקש לעזוב את קבוצה הנוכחית באופן מיידי.

כך הגיב ז'וסואה להתפטרות אבוקסיס | צילום מסך, אינסטגרם
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי