באשדוד מתקשים לעכל את ההפסד: "התכוננו לקניקובסקי במיוחד"

בעיר הנמל התקשו לספק הסברים להופעה שהציגו ב-3:0 למכבי נתניה: "הפסדים קורים, אבל היו על המגרש דברים לא מובנים", אמר בן שמעון. הירש הוצע, אך במועדון מעדיפים בשלב זה לצרף חלוץ זר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד מתקשים להסביר את האופן בו הפסידה הקבוצה אתמול (שבת), 3:0 למכבי נתניה. "הפסדים קורים, אבל הדברים שהשחקנים הראו על המגרש לא היו מובנים מעצם ההכנה למשחק הזה", אמר המאמן רן בן שמעון, שידע שמכבי נתניה תגיע טעונה למשחק לאחר שהובסה 4:0 על ידי אשדוד בסיבוב הראשון.

"אנחנו קבוצה יותר טובה ממכבי נתניה, אבל זה לא תמיד מבטיח ניצחון", הוסיף בן שמעון שבעקבות ההפסד נותר במקום הרביעי עם 28 נקודות ובסביבתו סיפרו כי המטרה היא עדיין השגת הכרטיס לאירופה בתום העונה.

באשדוד ביקרו את משחק ההגנה בראשות טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ' ומונטרי קמאהני, שלאחרונה זוכים לשבחים ואף למעקב מצד הקבוצות הגדולות בארץ וגם ממספר מועדונים מאירופה, אבל אתמול לא התקשו מול גבי קניקובסקי אחד – שכבש צמד ובישל. "דווקא התכוננו לקניקובסקי במיוחד בשני האימונים המסכמים", סיפר בן שמעון. בקבוצה גם הפנו אצבע מאשימה לניהול המשחק של רועי גורדנה ושלומי אזולאי, שלא הצליחו להביא לידי ביטוי את היכולות שלהם ולהשפיע על המשחק.

שחקני מכבי נתניה חוגגים | ברני ארדוב

 בימים אלו נבחנים שני חלוצים זרים מניגריה וממאלי, שההחלטה אם לצרף אחד מהם אמורה להתקבל בקרוב. חלוץ הפועל תל אביב שחר הירש הוצע לקבוצה, אבל באשדוד מחפשים בשלב זה שחקן זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי