לחץ בחיפה: "אתם נאיביים, אנחנו נופלים בדברים הקטנים". ברסקי יפתח

סילבס ערך אסיפה לפני המפגש נגד בני יהודה ואמר לשחקניו: "מצפה מכם להיות יותר חדים לכל אורך 90 הדקות, רק ככה ננצח". סירושטיין יחזור למרכז ההגנה, הקשר ערך אימון מלא ויעמוד לרשות מאמנו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

תקופה לא טובה עוברת על הפועל חיפה. חמישה מחזורים רצופים ללא ניצחון הובילו לעליית מפלס הלחץ במועדון, ובוודאי שלא הוסיפה הגעת האוהדים לאימון ביום שישי – על אף שאלו ניסו להלהיט את השחקנים לקראת המשחק מחר (שני) נגד בני יהודה.

לקראת המפגש מול הכתומים, המאמן חיים סילבס ערך אסיפה ואמר לשחקנים: "אני מצפה מכם להיות פחות נאיביים ויותר חדים בכל דקות המשחק, רק ככה ננצח. אנחנו משחקים טוב, אבל נופלים בדברים הקטנים". 

לקראת המשחק הקרוב אמר המאמן: "מצפה לנו משחק קשה בבלומפילד מול יריבה שגם כן רוצה לנצח ומגיעה בתקופה פחות טובה. אנחנו מסתכלים על עצמנו ונביא את האיכות כדי לנצח. לצערי ההפסד האחרון היה מעט נאיבי וזה מה שמאפיין אותנו. זה היה גם בתחילת המשחק מול הפועל תל אביב ואנחנו עובדים על זה".

באשר להרכב, נראה כי מיקי סירושטיין יחזור למרכז ההגנה על חשבונו של בן והבה ובמרכז המגרש יפתח רוסלן ברסקי, שהיה בספק אך הצליח לערוך אימון מלא ויעמוד לרשותו של סילבס.

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, וויליאם אגאדה, אלון תורג'מן.

רוסלן ברסקי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי