קורצקי: "התחרשתי באוזן אחת, לומד לחיות עם המצב החדש"

לקראת הבכורה המחודשת מול סכנין (19:30), מאמן חדרה דיבר על מצבו הבריאותי: "זו פעם ראשונה בקריירה שישבתי בבית ולא מבחירה, אבל אפשר להגיד שחזרתי לעצמי". וגם: חיזוק הסגל וקרבות התחתית

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

מנחם קורצקי, מאמנה החדש של הפועל חדרה, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והעניק ראיון קצר לקראת הופעת הבכורה המחודשת שלו בליגת העל, הערב (שני) באצטדיון דוחא מול בני סכנין (19:30).

האזינו לראיון

"סכנין קבוצה מאוד אגרסיבית, אבל עבדנו על הנקודות האלה ואנחנו נגיע למשחק הערב מוכנים", פתח קורצקי את דבריו, "למזלנו, יש לנו את האפשרות להילחם ראש בראש מול קבוצות שנאבקות איתנו על החיים בליגה ואנחנו נצטרך לבוא הכי מוכנים שיש ולעשות ניצחונות".

על האתגר שלקח על עצמו: "זה לא קל, אנחנו מודעים לזה וחושבים איך לחזק ולאזן את הסגל שלנו. אני צריך לראות עוד טיפה את השחקנים בשביל לדעת בדיוק איפה צריך לחזוק, אבל יש כוונה לא לוותר ולהתחזק. בתחתית, כמו שאתם יודעים, אין הרבה הבדלים בין הקבוצות. האתגר הוא לא פשוט אבל בהחלט אפשרי".

האם הוא לא לקח סיכון כשהגיע: "מתחלפים מאמנים בעיקר בקבוצות תחתית. ברור שהייתי מעדיף לקבל את חדרה כשהיא מתמודדת על פלייאוף עליון, אבל אני סומך על עצמי ומאמין ביכולות שלי. הקבוצה מציגה יכולת טובה וחסר לה משהו, אולי טיפת מזל. הם הציגו יכולת טובה ועכשיו צריך לתרגם את זה לנקודות. זה השינוי שלטעמי צריך להביא לחדרה. פחות מחמאות, יותר תכליתיות ונקודות".

מנחם קורצקי | הפועל חדרה

על מצבו הבריאות: "היה פסק זמן מאולץ ומבחינתי ארוך. זו פעם ראשונה בקריירה שישבתי בבית ולא מבחירה. מה היה? באמצע אימון, עברתי אירוע באוזן. סחרחורת שהביאו אותי למצב של עילפון ופענחו שזה מגיע מעצב שנפגע לי באיזון. השמיעה שלי נפגעה, התחרשתי באוזן אחת והייתי צריך להתרגל לזה. תקופת החלמה של זריקות וופיזיותרפיה. ברפואה לא יודעים להגיד אם זה הפיך או לא, אומרים שיש 50 אחוז שזה יכול לחזור. אני בסדר עם זה, לומד לחיות עם המצב, התחזקתי מאוד ואפשר להגיד שחזרתי לעצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי