ברדה ומליקסון יבצעו שינויים, דדיה: "מכבי ת"א חזקה מאוד"

אליניב ברדה | דני מרון

אחרי שאבוקסיס התפטר, השניים ידריכו את ב"ש מול האלופה (20:45) ולא תרגלו את ההרכב. ברדה: "רוצים להציג כדורגל טוב ולנצח במגרש הביתי שלנו". המגן: "נעשה כל מה שאפשר כדי לשמח את האוהדים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה להתכונן למשחק מול מכבי תל אביב (שני ב-20:45), כשאליניב ברדה שיעמוד לדין לאחר שהורחק וכן מאור מליקסון, העבירו את האימון. ברדה הוא זה שיעמוד על הקווים מחר משום שלא יהפוך למאמן קבוע אלא ישמש כמאמן למשחק אחד בלבד, מה שככל הנראה מסיר את החשש הרפואי לגביו. השניים לא תרגלו את ההרכב ומתלבטים. יחד עם זאת, הם צפויים לעשות מספר שינויים. רותם חטואל ותומר יוספי ייעדרו כמובן בשל העובדה שנדבקו בקורונה.

אחרי הדברים שאמרה אלונה ברקת לשחקנים מוקדם יותר, בה הודיעה כי חזרה לקדמת הבמה, במהלך האימון היום פנתה הבעלים לשחקנים וסיפרה להם כי קיבלה מוקדם יותר, בשבוע שעבר, פניה לגבי אבוקסיס. "פנו אליי לגבי יוסי אבוקסיס כבר לפני שבוע, אבל לא הסכמתי כי רציתי שיוסי יישאר עד סוף העונה בבאר שבע. חבל שקיבל החלטה כזאת", אמרה ברקת. ברקת אמנם הודתה לרחמים, אבל השחקנים חושבים כי עליה להשאירו לטווח ארוך יותר ובכך להביע את הערכתה למנכ"ל.

ברדה אמר לקראת המשחק: "מתכוננים בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. יש לנו משחק מול יריבה טובה שנמצאת בכושר טוב, אבל גם אנחנו קבוצה טובה וגם לנו יש את המטרות שלנו. אנחנו חוזרים לטרנר ורוצים להציג שם משחק כדורגל טוב ולנצח במגרש הביתי שלנו".

המגן אור דדיה הוסיף: "אחרי ההפסד האחרון מצפה לנו משחק מחר נגד יריבה מאוד חזקה. מצפה שנבוא ונעשה כל מה שאפשר כדי לשמח את האוהדים שלנו בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי