קלינגר הוציא עצבים על שדר הקווים: "תתעסק במקצוע שלך"

הפועל תל אביב ספגה בדקה ה-94 וסיימה ב-1:1 כואב מול הפועל קריית שמונה, המאמן פרק את התסכול שלו על רענן ברנובסקי: "תתעסק בראיונות, אני אתעסק באימון". על המשחק עצמו: "דקירה בלב"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הייתה במרחק נגיעה מניצחון שני ברציפות לראשונה העונה במסגרת ליגת העל, אך עבדאללה חליחל הצעיר העניק להפועל קריית שמונה 1:1 בדקה ה-94 וקבע חלוקת נקודות דרמטית בבלומפילד. שער בכורה נהדר של הרכש החדש אופק ביטון (62) לא הספיק לניר קלינגר המאוכזב, שעלה זמנית למקום ה-13 על חשבון על הפועל חדרה שתשחק מחר מול בני סכנין.

צפו בתקציר

קלינגר סיכם: "אין לי הרבה מה להגיד ברגע הזה. בסדר, נמשיך קדימה. עשינו טעות אחת בסוף, הרחקה לא טובה, חוסר תשומת לב. הם הגביהו כדורים, היינו יכולים לצאת ולעשות את ה-0:2. פעם אחת לא הרחקנו טוב ושילמנו על זה ביוקר. אין מה להתאבל, הפנים קדימה. היו דקות טובות, בעיקר בחצי הראשון. אני עושה שלושה חילופים כי קשה, אבל השחקנים נתנו עבודה, נלחמו ונתנו את כל הלב והנשמה. אנחנו צריכים להשתפר מבחינת איכות, ברור, אבל היו כמה מהלכים טובים. החלק הקדמי היום היה פחות טוב ופחות חד. לא היו במשחק הזה הרבה מצבים. הדקירה בלב נשארה ואני מקווה שזה יעבור עד מחר".

כשנשאל על החילופים ההגנתיים שביצע והמיקום בו שלומי אזולאי שיחק, קלינגר תקף את שדר הקווים: "אני מציע שאתה תתעסק בראיונות ואני אתעסק באימון. זה מה שהיה, זה מה שהחלטתי. אם היינו מנצחים לא היית שואל את השאלה הזו. כשאתה הולך אחורה, לפעמים זה טוב למשוך את ההגנה שלהם. היו לנו מעברים שהיינו יכולים לעשות את ה-0:2. תתעסק במקצוע שלך ואני אתעסק בשלי".

בן ביטון | אריאל שלום

קובי רפואה המאושר אמר: "שמח שכבשנו בשנייה האחרונה. זה מתקזז, הרי ספגנו פה מול מכבי בדקה ה-98. לפרקים אנחנו משחקים טוב ויוזמים. שתי דקות לפני הגול של הפועל, החמצנו ממצב של מאה אחוז. אני רוצה לשפר את רמת המשחק שלנו, שנשחק כדורגל בקצב גבוה יותר. איך מייצרים יציבות? זו השאיפה שלנו. יש לנו שחקנים טובים. נשפר את המשחק הקבוצתי ואת הקצב ואני מאמין שבסופו של דבר נהיה איפה שאנחנו רוצים להיות".

האם הוא רוצה לחזק את הסגל: "כל הדברים שיקרו או שלא יקרו הם רק ביני לבין איזי שרצקי. היחסים שלנו טובים והם ימשיכו להיות טובים, גם אם יגיעו שחקנים וגם אם לא. אתה מכיר מאמנים שלא רוצים רכש?"

עבדאללה חליחל הוסיף בקצרה: "חיכיתי מתחילת העונה לדקות האלה ואני שמח שכבשתי את השער. עבדתי מאוד קשה בשביל זה".

ARS_1439 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי