השיפור של חזיזה והחזרה לאופציית אלחמיד: מכבי חיפה שוב מחייכת

חזיזה ושחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה לא התקשתה ב-0:3 על הפועל כפ"ס והפער בפסגה שוב עומד על שמונה נקודות, הקשר שבמאזנו כבר שבעה שערים וחמישה בישולים זכה לשבחים: "דולב התבגר". מגן סלטיק שוב על הפרק, דוניו יוחלף בחלוץ זר?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לפחות עד המשחק של מכבי ת"א הערב בב"ש, מכבי חיפה שוב מחייכת בזכות פער של שמונה נקודות בפסגה. המוליכה הוכיחה אתמול (ראשון) שהיא הצליחה לשים את ההפסד למכבי תל אביב מאחור, כאשר ניצחה בקלות 0:3 את הפועל כפר סבא ונהנתה מיכולת נפלאה של צמד כוכביה העונה, דולב חזיזה שכבש ובישל וניקיטה רוקאביצה שסיים עם צמד וכבר הגיע ל-16 כיבושים העונה.

צפו ב-0:3 של מכבי חיפה על הפועל כפ"ס

ברק בכר והצוות המקצועי ערכו בימים האחרונים שיחות עם מכבי חיפה ושידרו מסר ברור, "אנחנו עדיין במקום הראשון והכל תלוי בנו", וניכר היה על השחקנים אתמול שהם בביטחון שיא ומאמינים בדרכם וביכולתם. בחר עלה עם הרכב התקפי שכלל את צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה וניקיטה רוקאביצה וזכה ליכולת נהדרת משחקניו.

מעל כולם כמובן היה חזיזה, שנמצא ביכולת נפלאה לאחרונה ובמועדון סיפרו כי הקרדיט על השדרוג של חזיזה מגיע לעוזר המאמן גיא צרפתי, שלקח את הקשר כ"פרויקט" בתחילת העונה ואת התוצאות רואים כבר עתה כשבמאזנו שבעה שערים וחמישה בישולים בכל המסגרות. "חזיזה השתפר, אבל בעיקר התבגר ולראייה עבודת ההגנה שלו", אמרו בחיפה.

גם ניקיטה רוקאביצה חזר לכבוש ובמועדון מקווים כי כבר בשבועיים הקרובים תתקיים פגישה מכרעת, בתקווה שבסיומה יושג מתווה לפיו החלוץ האוסטרלי יישאר לשנתיים נוספות. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה הקפטן נטע לביא, שהרשים בסגירת המרכז השדה ולא במקרה סיים עם 12 חילוצים. אגב, מי שהוביל את שחקני חיפה היה הבלם בוגדאן פלאניץ' עם 14 חילוצים.

התאושש מהמשחק נגד מכבי ת"א. לביא | מאור אלקסלסי

למרות הניצחון המשכנע, במועדון הביעו ביקורת על השופט אלי חכמון שלא פסק לזכותם פנדל כבר בפתיחה, על אף שעומר אצילי נראה גם במצלמות הטלוויזיה כשהוא מוכשל בבירור – דבר שגם אחרי צפייה ב-VAR לא שכנע את חכמון. "חייבים לתת את הדעת על האירוע הזה", אמרו בחיפה. 

בנושא אחר, בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי מועד ההעברות של חודש ינואר. במהלך השבוע צפויים להיערך מספר ישיבות בין הצוות המקצועי לניהולי, במהלכן יבחנו אופציה להתחזק בעמדת המגן הימני וגם בעמדת החלוץ. בחיפה היו רוצים למצוא שחקן התקפה נוסף שיהווה תחליף הולם לרוקאביצה ואם אכן יימצא שחקן כזה, אז דוניו ייצא להשאלה.

גורמים בכרמל ציינו כי ייעשה ניסיון נוסף לבחון אופציה להחזיר לישראל את מגן סלטיק חאתם אלחמיד, אך זה בתנאי שהסקוטים יסכימו להשאיל אותו ללא התחייבות לרכישה.

אלחמיד. יחזור לישראל למרות הכל? | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי