מספר המאומתים עלה ל-22: שלושה נדבקים נוספים בבית"ר ירושלים

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

נגיף קורונה ממשיך להכות במועדון ובשלב זה לא ברור מתי תוכל הקבוצה לשוב לפעילות ואם בכלל תתייצב למשחק נגד בני יהודה שאמור להיערך בסוף השבוע. זהבי, דגו ודלויה הצטרפו לרשימה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה לאחר ששמונת שחקני בית"ר ירושלים שנמצאו שליליים לקורונה בשבוע האחרון נשלחו לבדיקה, הבוקר (שני) אישרו במועדון שנמצאו שלושה מאומתים נוספים לנגיף – והמשמעות היא שמספר החיוביים במועדון כבר עומד על 22. הנדבקים החדשים הם אור זהבי, דוד דגו והשוער נתנאל דלויה.

הם מצטרפים לרשימת השחקנים שכבר נדבקו בנגיף: טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי, חלאופילו פלייטר, איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה, קים זיבת (שוער קבוצת הנוער), אופיר קריאף, מיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס ודיוגו ורדאסקה. בנוסף גם למתאוסיניו אשר שוהה בברזיל ונמצא חיובי לפני כשבועיים ושני אנשים מהצוות הרפואי שנמצאו חיוביים.

בין שמונת הנבדקים אתמול היה גם אלירן עטר, שכבר חלה בקורונה ביולי ויחד איתו במועדון כבר נרשמו 23 מקרי העונה מאז התפרצות הנגיף בשנה שעברה.

כידוע, לבית"ר ירושלים כבר דחו משחק נגד מכבי פתח תקווה בעקבות התפרצות הנגיף וכעת גם המשחק נגד בני יהודה, שאמור להיערך בסוף השבוע, עשוי להידחות מכיוון שלא ברור מתי תוכל הקבוצה לשוב להתאמן.

דראפיץ' וברדה עם ורד ומגבו. 21 חיוביים לקורונה כרגע בבית"ר | ברני ארדוב

ועוד במועדון: בבית"ר ירושלים לא מצליחים למצוא פתרון לזרים כדי לחזק את הסגל. במועדון כבר לא מדברים על חלאופילו פלייטר כעל כישרון שניתן יהיה להרוויח ממכירתו בקיץ ונראה כי מלבד עלי מוחמד, אף זר אינו מספק את הסחורה, כולל אוקמפוס שלא מצליח להתקדם מבחינה מקצועית ונחשב כרגע לאופציה משנית.

לגבי ורדסקה וקונטה אין לקבוצה פתרון כרגע. בימים האחרונים נבדקה שוב אפשרות להשאיל את מתאוסיניו, אבל לא ברור איזה קבוצה תרצה לקלוט שחקן שלא שיחק תקופה ארוכה. בבית"ר עדיין לא העבירו את התשלום המלא לקבוצה שלו בברזיל ואם השחקן לא יחזור לעצמו, תיבדק האפשרות לבטל את ההסכם מאחר והגיע פצוע לארץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי