יוסי אבוקסיס רוצה את שלום אדרי בבני יהודה

שלום אדרי חוגג | דני מרון

המאמן החדש-ישן של הכתומים מעוניין לצרף את הקשר, נערכו שיחות עם בית"ר ירושלים שהבטיחה להשיב בימים הקרובים. הקבוצה משכונת התקווה מציעה לשחקן שכר גבוה יותר ממה שהוא מרוויח בבירה. הירש הוצע

(גודל טקסט)

בני יהודה יצאה לדרך חדשה עם מינויו של יוסי אבוקסיס למאמן, לאחר שחתם אתמול (ראשון) רשמית ל-4.5 שנים בשכונת התקווה, כפי שנחשף בספורט1. במועדון נעשים מאמצים גדולים כדי להתחזק וברק אברמוב הבטיח לאבוקסיס חיזוק משמעותי בקיץ, אך בינתיים ישנם חיפושים אחר חיזוק מיידי בחלון ההעברות הנוכחי.

אחד השחקנים שאבוקסיס היה רוצה לראות בבני יהודה הוא שלום אדרי. הכתומים כבר שוחחו עם בית"ר ירושלים בנוגע לאפשרות לצרף את הקשר, והקבוצה מהבירה הבטיחה להשיב את החלטתה בימים הקרובים. אדרי מסיים את חוזהו בסיום העונה, ולאחר מכן יהפוך לשחקן חופשי.

הקשר מרוויח שכר נמוך יחסית בבית"ר ירושלים, ובני יהודה הציעה לו שכר גבוה יותר ממה שהוא מקבל בצהוב-שחור. מלבד אדרי, כידוע, נוואנקו אוביורה הניגרי נבחן בשכונת התקווה והחלטה סופית האם להחתימו תתקבל בימים הקרובים. כמו כן, במועדון מעוניינים לחזק את הסגל גם בחלוץ נוסף. שחר הירש הוצע, אך בבני יהודה לא מתלהבים כרגע מצירופו.

יוסי אבוקסיס | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי