בן חיים: "ז'וסואה לא ראוי שאדבר עליו. לירוק על בן אדם זה הכי שפל שיש"

כובש שער הניצחון של מכבי תל אביב תקף את כוכב הפועל באר שבע: "אני לא רוצה להתייחס אליו יותר מדי, אותי אישית הוא לא מעניין". ואן לוון על הרכש: "כרגע לא נוכל להביא אף אחד, המדינה סגורה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון חוץ יוקרתי, 0:1 בטוטו טרנר על הפועל באר שבע, משער נפלא של טל בן חיים. הצהובים המשיכו במומנטום ממשחק העונה, צימקו את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות, ומאמן הקבוצה, פטריק ואן לוון, צבר 19 נקודות מתוך 21 אפשריות מאז שמונה למאמן הקבוצה. ההולנדי לא הסתיר את שביעות רצונו בסיום.

"ניסינו לעשות הכל מההתחלה כקבוצה. לשחק כדורגל ולהגיע למצבים מסוכנים. זה לא תמיד הצליח, ולא הצלחנו לשחק טוב לאורך כל המשחק, אבל ראיתי את השחקנים נלחמים".

הכושר הטוב: "אני חושב שהרוח של הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק, זו דוגמא טובה לניצחון חשוב במשחק חוץ קשה. צריך לעבוד קשה ולהמשיך להתקדם. יש לנו עדיין הרבה דברים לעבוד עליהם וזה מה שאנחנו עושים באימונים. היום היו רגעים רבים ששלטנו במשחק ואני רוצה לשפר את זה. ".

באיזה מקום מכבי תל אביב הייתה אם היה פותח את העונה כמאמן: "אני לא יכול לענות על השאלה הזו".

פטריק ואן לוון | דני מרון

היריקה של ז'וסואה: אני לא מדבר על שחקנים מקבוצות אחרות, זה התפקיד של המאמן שלהם.

טל בן חיים פורח תחתיו: הוא משחק מצוין, הוא היה צריך זמן כדי לחזור לקצב ולחזור לשחק כדורגל כמו שהאוהדים בישראל מכירים אותו וכמו שאני הכרתי אותו מהתקופה שלו במכבי תל אביב.

הרכש: "כרגע המדינה סגורה אז לא נוכל להביא אף אחד".

מכוער: ז'וסואה ירק לעבר אבי ריקן. יונתן כהן הגיב

לאחר מכן, כובש שער הניצחון הלוהט, טל בן חיים דיבר ותקף את הכוכב הפורטוגלי של הפועל באר שבע: "אני לא רוצה להתייחס אליו יותר מדי, אותי אישית הוא לא מעניין, רואים את זה בטלוויזיה, לירוק על בן אדם זה בשבילי הדבר הכי שפל שאפשר לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי