ברדה: "כרגע לא הייתי רוצה לאמן, אני צריך ללמוד עוד הרבה"

המאמן הזמני בחר לא להגיב על היריקה של ז'וסואה, אך הגיב להתפטרות של אבוקסיס אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "הופתענו מאוד, יכול לאחל לו רק בהצלחה. למדתי ממנו הרבה"

(גודל טקסט)

בצל עזיבתו של יוסי אבוקסיס לבני יהודה, והריב המתוקשר של המאמן עם הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, הקבוצה מבירת הנגב הפסידה הערב (שני) בטוטו טרנר למכבי תל אביב, והציגה יכולת חלשה מאוד במשחק שעד לא מזמן היה משחק העונה של הכדורגל הישראלי. מי שעמד על הקווים הערב, באופן זמני לפחות, הוא הסמל של המועדון, אליניב ברדה, שניסה למצוא את המילים הנכונות אחרי ההפסד המאכזב במשחק הראשון שלו כמאמן ראשי, ולא הגיב למעשה של ז'וסואה.

"אני חושב שהיה לנו חצי ראשון טוב מאוד, לחצנו טוב מאוד את מכבי תל אביב והצלחנו להוציא אותם מהנעת הכדור הסבלנית שלהם, זה עלה לנו במחיר של שער, אבל ידענו שאם נלחץ גבוה נוכל להפריע לסגנון המשחק שלהם, אבל נוכל להיענש. בחצי השני הם עשו לנו את מה שעשינו להם, בסופו של דבר היה משחק די שקול, מי שהבקיע את השער ניצח"

התחושה לעמוד על הקווים: "הרגשה טובה, הריח של הדשא תמיד נותן הרגשה כזו, זה המקום שלנו ושם אנחנו מרגישים בנוח. זה קרה כמובן מכורח הנסיבות, אני חייב להגיד ליוסי תודה רבה על כל התקופה היפה וההישגים הנפלאים שהגענו איתו"

עתידו כמאמן: "אני אעשה את מה שאני יכול כרגע מעמדת המאמן, ואחרי זה נראה מה קורה בהתאם לצרכים של המועדון. כרגע לא הייתי רוצה לאמן את הפועל באר שבע. אני חושב שאני צריך ללמוד עוד הרבה בכדורגל".

אליניב ברדה |

שיחות עם אלונה לפני המשחק: "לא דיברנו יותר מדי, שלחה לי בהצלחה ב-SMS ונתנה לי את כל השקט להכין את הקבוצה למשחק. אני לא אוהב לצאת עם מחמאות ומעדיף לצאת עם נקודות, אבל בעתיד אני בטוח שזה יקרה".

ההתפטרות של אבוקסיס: "הופתעתי מאוד, זה משהו שהתבשל כנראה אצל יוסי. דיברתי איתו אחרי. הוא הפתיע אותנו, קבלת ההחלטות שלו בעניין הזה היא שלו, אני יכול לאחל לו רק בהצלחה ולהגיד שלמדתי ממנו הרבה".

המטרות של באר שבע: "השאיפות נשארו אותו דבר, להשיג את המקום בפלייאוף העליון, ואז להשיג את המקום באירופה, שזו מסורת שאנחנו רוצים להמשיך גם השנה. המועדון הזה חזק, יש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים, אני חושב שבחצי הראשון ראו את זה, לפרקים גם בחצי השני. אנחנו עוד נשתפר".

יוסי אבוקסיס, אליניב ברדה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי