יישאר במכבי חיפה? המסר של יעקב שחר לנציגי סאן מנחם

לספורט1 נודע כי הצדדים נפגשו והנשיא הבהיר כי הוא רוצה לראות את המגן נשאר בשנים הקרובות והוא צפוי לחתום ל-3 שנים. אשכנזי ככל הנראה סובל מקרע בשרירי הירך האחורי, גם רודריגס ייעדר מול אשדוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שלישי) לחופש ומחר הם יגבירו את ההכנות לקראת משחק החוץ החשוב באשדוד (שבת ב-20:45). הירוקים מבינים כי עומדת בפניהם סדרת משחק לא פשוטה, כאשר אחרי ההתמודדות באצטדיון הי"א, מצפה להם דרבי מול הפועל חיפה וביקור באצטדיון טדי אצל בית"ר ירושלים. "כדי לקחת אליפות צריך לנצח את כולן ועד כה השחקנים הוכיחו בגרות ואופי", אמרו הבוקר בכרמל.

המאמן ברק בכר יצטרך להסתדר באשדוד ללא יובל אשכנזי וחוסה רודירגס. חדשות לא טובות הגיעו הבוקר מכיוונו של הראשון, שעבר בדיקת MRI. הקשר ככל הנראה סובל מקרע בשריר הירך האחורי והוא צפוי להיעדר מהמגרשים בתקופה הקרובה. הספרדי, שפתח על הספסל בניצחון על הפועל כפר סבא, ייעדר בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

במקביל, בחיפה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק. בכרמל רוצים מגן ימני וחלוץ, אך בשלב זה מתקשים למצוא מועמדים מתאימים. בכרמל ניסו לבחון אפשרות לצרף את חאתם עבד אלחמיד ובן שהר, אך נראה כי זה לא ריאלי במועד ההעברות הנוכחי. מדובר בעסקאות יקרות ומורכבות. כידוע, קיים קושי להחתים זרים ולכן לא מן הנמנע שהירוקים יישארו עם הסגל הקיום עד תום העונה.

בנוגע ליהאב אבו אלשיך, שמבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית, בחיפה לא מתכוונים לשחרר אותו אם לא יגיע חיזוק. באשר לסאן מנחם, לספורט1 נודע כי לאחרונה נערכה שיחה בין נציגיו של השחקן לבין הנשיא יעקב שחר, שהביע הערכה גדולה כלפי המגן וציין בפניהם כי הוא מעוניין לראות אותו ממשיך במועדון בשנים הקרובות. בקרוב צפויה להיערך פגישה נוספת אליה צפוי להגיע השחקן שאמור לחתום לשלוש שנים.

סאן מנחם | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי