כתבי אישום יוגשו נגד החשודים בהנחת רימון ההלם בבית משפחת אצילי

משטרת ישראל הגישה הצהרת תובע חתומה על ידי הפרקליטות נגד בר גיטא ועומרי בן לולו ותבקש להאריך את מעצרם, כשבימים הקרובים יוגשו כתבי אישום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שלב אחד לפני הגשת כתבי אישום: בתום חקירה משטרתית בחולון ובהתאם לממצאיה, משטרת ישראל הגישה היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע חתומה על ידי הפרקליטות נגד בר גיטא ועומרי בן לולו, שני החשודים המעורבים בהנחת רימון ההלם בפתח בית הוריו של שחקן הכדורגל עומר אצילי.

המשטרה תבקש מבית משפט השלום להאריך את מעצרם של החשודים ובימים הקרובים יוגשו כתבי אישום בהתאם. כזכור, גיטא ובן לולו נעצרו לפני תשעה ימים בחשד למעורבות בהנחת הרימון ומאז הוארך מעצרם לסירוגין. לאחרונה נעצר חשוד שלישי במעורבות באירוע, אך שוחרר על ידי בית המשפט כשהובא להארכת מעצר. החשוד הנוסף הוא תושב הדרום בשנות ה-30 לחייו, ככל הנראה גם הוא אוהד מכבי חיפה.

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות עם קבלת תלונות במרחב איילון בדבר חשד לעבירות הטרדה וסחיטה באיומים כלפי בני משפחת אצילי. צוות חקירה מיוחד במרחב איילון ניהל חקירה מורכבת, תוך איסוף ממצאים רבים והפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים שהביאו לחשיפת חשודים במעשים.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי