מתחזקת: אבובאקר דומביה חתם לעונה וחצי במכבי נתניה

אבובאקר דומביה | מכבי נתניה, רשמי

קשר הכנף של נבחרת חוף השנהב הצעירה (21) עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה ויעמיק את הסגל של אטוולד. בחוזה ישנה אופציות לשלוש עונות נוספות. מנגד, אלעד שחף מבוקש בהפועל פ"ת וגולן אלקסלסי הושאל לכפר שלם

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה רשמה שני ניצחונות רצופים שהקפיצו אותה בחזרה לפלייאוף העליון. לאחר ה-0:1 על הפועל כפר סבא הגיע ביום שבת ניצחון מרשים, 0:3 על מ.ס אשדוד. בינתיים, הקבוצה של ריימונד אטוולד מתחזקת כשהודיעה על חיזוק ראשון בחלון ההעברות בינואר. כפי שפרסמנו לפני כשבועיים, קשר הכנף אבובאקר דומביה (21) עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם לעונה וחצי עם אופציה לשלוש שנים נוספות.

דומביה משתייך לסגל נבחרת חוף השנהב הצעירה ואף כבש בגמר נגד מצרים. הוא מסוגל לשחק בשני הכנפיים. יש לו שישה שערים במדי KPV  הפינית, קבוצה הקודמת, ב-17 הופעות. כזכור, נתניה נפרדה לא מזמן מיונס מלדה שנמכר לגנט הבלגית.

כזכור, השחקן בן ה-21 הגיע לישראל בין שבת לראשון, באמצעות קבוצת הכדורסל של עירוני נס ציונה ששהתה בטורניר אירופי בפולין, לשם הוא הוטס מפינלנד שם שיחק בליגה המקומית. המשחק הבא של מכבי נתניה יהיה ביום שבת נגד הפועל חיפה בסמי עופר.

מנגד, הקשר אלעד שחף מבוקש בשורות הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית, שמנסה להתחזק במטרה להינצל מנשירה לליגה השלישית. נכון לרגע זה, הקשר כלל לא החליט על עזיבת נתניה ובכל אופן כוונתו היא לשחק בליגת העל, אם וכאשר תימצא קבוצה שתקלוט אותו. כזכור, הבלם אקינסולה אקיניימי שאכזב כבר עזב את הקבוצה.

מי שכבר עזב את המועדון היום הוא השוער גולן אלקסלסי, שהושאל להפועל כפר שלם עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי