רז שטיין בדרך להפועל ת"א, שחר הירש חתם בהפועל ר"ג

רז שטיין | מאור אלקסלסי

שחקן הפועל חיפה ביקש שחרור ונענה בחיוב. בשלב זה מנהל מו"מ מתקדם עם האדומים. גם הפועל ב"ש ובני יהודה מועמדות לצרפו. החלוץ שאיבד את מקומו בסגל לאור החיזוק בסגל הקדמי הצטרף לעונה וחצי בקבוצה מהלאומית

(גודל טקסט)

מסע החיזוק של הפועל תל אביב בחלון העברות הנוכחי נמשך. לאחר צירופם של שלומי אזולאי, לידור כהן וגיל יצחק לחלק הקדמי, הערב (שלישי) נודע כי גם רז שטיין, שביקש שחרור מהפועל חיפה ונענה בחיוב, בדרך לחתימה במועדון האדום.

בשלב זה, שטיין נמצא בעיצומו של משא ומתן מתקדם עם הפועל ת"א, אך גם בני יהודה והפועל באר שבע עשויות לצרף את השחקן עד תום מועד העברות. בעקבות החיזוק בסגל ניר קלינגר, החלוץ שחר הירש חתם הערב לעונה וחצי בהפועל רמת גן.

הירש, אשר היה מלך השערים של הקבוצה בליגה הלאומית, איבד לאחרונה את מקומו בסגל הקבוצה לאור ריבוי שחקני הרכש בקבוצה. כעת הוא שחקנה החדש של המדורגת במקום השישי בליגה השנייה. החלוץ בן ה-27 העדיף את הקבוצה של עופר טסלפפה למרות שהחזיק בהצעה מהפועל נוף הגליל, מוליכת הליגה.

הירש. חתם רשמית בהפועל רמת גן | הפועל רמת גן, רשמי

בחוזהו החדש של הירש קיימת גם אופציה לעונה נוספת בשורות האורדונים, שנמצאים בתמונת העלייה לליגת העל בתום העונה. שערו האחרון של השחקן היה בניצחון 0:1 נגד בני סכנין בסוף חודש דצמבר האחרון, זאת לאחר שחזר למגרשים אחרי שקרע את הרצועה הצולבת בתחילת עונת 2019/20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי