סרדל: "רק אנחנו יודעים להוציא כאלה כוחות עם הגב לקיר"

שחקני הפועל חיפה חוגגים | קובי אליהו

קשר הפועל חיפה, שכבש ב-0:2 על בני יהודה, דיבר ב-103FM על החוסן המנטלי שעזר לקבוצתו לנצח לראשונה אחרי חמישה משחקים. על הדרבי המתקרב: "השנים האחרונות היתרון שלנו, הכל התחבר לנו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל חיפה קיבלה אתמול (שני) סוג של יריבה בהזמנה בני יהודה, שהגיעה במומנטום גרוע אף יותר, והקבוצה של חיים סילבס ניצלה זאת כדי לקטוע את הרצף השלישי עם ניצחון 0:2 בבלומפילד. לירן סרדל, שהבקיע את אחד השערים עבור החבורה מהכרמל, התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM והתייחס גם לדרבי החיפאי שייערך בשבוע הבא.

האזינו לראיון

"היינו עם הגב לקיר ובמצב הזה תמיד יוצאים מאיתנו כוחות שרק אנחנו יודעים להוציא", סיפר סרדל על התחושה שהפועל חיפה הגיעה עמה למשחק אתמול. "זה קרה לנו גם בסיבוב הראשון, כי פתחנו את הליגה לא טוב והדרבי החזיר אותנו לליגה ומשם השגנו רצף ניצחונות".

כזכור, את המפגש הקודם עם מכבי חיפה סרדל הכריע לטובת הקבוצה שלו כשכבש את שער הניצחון. לקראת הדרבי המתקרב אמר: "בסיבוב הקודם השגנו ניצחון ששחרר אצלנו משהו. גם במשחקים האחרונים היינו הקבוצה העדיפה על אף שלא ניצחנו, אבל הדרך לא מעניינת כי לא זוכרים אותה, אלא את התוצאה ולצערנו הן לא היו טובות. בשנים האחרונות היתרון הוא שלנו בדרבי כי הכל התחבר לנו ביחד ואני מקווה שנצליח לנצח גם את הדרבי הבא ושבעזרת השם יהיו השנה עוד שני דרבים".

על שערו השלישי העונה, בתור שחקן קישור: "אנחנו עובדים על תנועה מקו שני באימונים ואני משחק כקשר 50-50. בשנה וחצי האחרונות השתפרתי ואני מצליח לכבוש יותר, כמו שדורשים ממני. אני שמח שאני מצליח".

המטרה של הפועל חיפה: "אנחנו מתחילת העונה מדברים על פלייאוף עליון ולא מפחדים מזה. הרצף האחרון קצת עצר אותנו, אבל אני מקווה שהניצחון יחזיר אותנו למומנטום חיובי – כי בליגה הזו עם שניים-שלושה ניצחונות אתה למעלה. חיים הציב לנו במשחק האחרון כמטרה לא לקבל גול ומבחינה התקפית אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת שתמיד כובשת שניים-שלושה שערים, אז משחק ההגנה כולו צריך להשתפר ואני שמח שבמשחק האחרון כבר לא ספגנו".

סרדל. שלושה שערים במאזנו העונה | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי