צפו: כ-150 אוהדי בני יהודה הפגינו מול ביתו של ברק אברמוב

אוהדי בני יהודה מחוץ לביתו של ברק אברמוב | אודי ציטיאט

למרות מינויו של אבוקסיס, הקהל הכתום הגיע אל מחוץ לביתו של הבעלים בדרישה שיעזוב: "יש לכם שכן גנב, האוהדים שונאים אותך". צפו באירוע

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אוהדי בני יהודה לא נרגעו ממינויו של יוסי אבוקסיס לתפקיד המאמן וממשיכים במחאתם נגד ברק אברמוב. הערב (שני) כ-150 אוהדים הגיעו להפגין מחוץ לביתו של הבעלים במטרה שיעזוב את הקבוצה. ההפגנה נערכת באישור המשטרה, שנמצאת במקום והבהירה כי תנקוט באפס סובלנות במקרה של הפרות סדר ומעשי ונדליזם.

האוהדים שרו שירים בגנות אברמוב וההנהלה: "אברמוב מת, כל האוהדים שונאים אותך, הנהלה זו**". גם לשכנים מסביב הם שרו "יש לכם שכן גנב".

אוהדי בני יהודה מחוץ לביתו של אברמוב | אודי ציטיאט
אוהדי בני יהודה מחוץ לביתו של אברמוב | אודי ציטיאט

כידוע, לפני מספר ימים הארגון כתב ברשתות החברתיות שלו בתגובה למינוי אבוקסיס: "ברק אברמוב חייב לעזוב! אנחנו ערים לכל המצב, צפינו מראש שזה מה שהיה. אנחנו קהל בוגר ומבין עניין, עלינו לא באים לעשות סיפור או לשקר.

"עם כל הכבוד, אבוקסיס הוא מאמן טוב, אבל כשהיה אצלנו הוא נתן יד לכל הדבר הזה כמו למכור שבעה שחקנים ויותר, בנוסף עזב ונטש אותנו באמצע העונה. יש לנו דוגמא להציג כאן שאולי תעיר את המבולבלים, שאבוקסיס התנהל עם דמאיו הוא כן פתח את הפה הוא כן דרש שחקנים ודיבר בתקשורת מה שכאן עם ברק אברמוב לא קורה. שיהיה מובן לא ניתן לברק לתעתע בקהל ולשקר שוב ושוב ולעבוד עלינו בעיניים. סלחו לנו- לכאורה זה נראה מתוכנן. הקהל של בני יהודה לא פראייר או עשוי מאצבע אי אפשר להשתיק אותו עם איזה שם או מילה. אנחנו אמרנו את שלנו – אנחנו רוצים להתקדם. בני יהודה רוצה בית, בני יהודה רוצה בעל הבית שאכפת לו מהקהל שלה, אנחנו רוצים שיווק חנות אוהדים וכל דבר אחר שמגיע לנו ומגיע לנו בגדול".

צפו בהפגנת אוהדי בני יהודה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי