מרקו יאנקוביץ' סיכם בבית"ר ירושלים

מרקו יאנקוביץ' | בית״ר ירושלים / Getty Images

רכש ראשון לדראפיץ' וברדה בחלון ההעברות של חודש ינואר: הקשר ההתקפי בן ה-25, לו 23 הופעות בנבחרת מונטנגרו, סגר את תנאיו לשנתיים וחצי וינחת בישראל בימים הקרובים. חוגג מנסה להיפטר מאחד הזרים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על הרכש הראשון של חלון ההעברות הנוכחי – שחקן נבחרת מונטנגרו, מרקו יאנקוביץ' בן ה-25. שחקן הכנף סיכם במועדון לשנתיים וחצי וינחת בארץ בימים הקרובים על מנת להצטרף לסגל הקבוצה.

צפו בביצועים של יאנקוביץ'

יאנקוביץ', שמאלי ברגלו, הוא קשר התקפי שיכול לשחק גם במרכז ובשני האגפים, הוא העמדה המועדפת עליו היא הכנף הימנית. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 17 בליגה הסרבית הראשונה, שיחק בעבר בקבוצת ספאל האיטלקית והושאל גם לקורוטונה מהליגה השנייה באיטליה. במהלך הקריירה עבר גם בפרטיזן בלגרד, מאריבור ו-OFK בלגרד. בסך הכל, יאנקוביץ' כבש 17 שערים לאורך הקריירה.

במהלך הקריירה שיחק יאנקוביץ' בכל הנבחרות הצעירות של מונטנגרו ומחזיק בנוסף באזרחות סרבית. הוא נמנה על סגל נבחרת מונטנגרו, בה רשם 23 הופעות בהן כבש שער אחד, ומגיע בהעברה חופשית אל הקבוצה אחרי ששוחרר מספאל.

כעת, מנסה משה חוגג להיפטר מאחד הזרים שלו. בשלב זה מתאוסיניו בברזיל ואנטואן קונטה לא מוכן להשתחרר מהחוזה כיוון שאין לו קבוצה אחרת והאופציות שלו נותרו שחרור של אחד הזרים האחרים – דיוגו ורדסקה, שמבקש להישאר בסגל, חלאופילו פלייטר או המגן המאכזב בן ה-18, סנטיאגו אוקמפוס.

מרקו יאנקוביץ' | Soccrates Images / Contributor
מרקו יאנקוביץ' | Srdjan Stevanovic / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי