כפי שפורסם לראשונה בספורט1: רז שטיין חתם בהפועל תל אביב

רז שטיין | הפועל תל אביב, רשמי

החלוץ שלא מצא את מקומו בהפועל חיפה קיבל את השחרור מהמועדון והצטרף לסגל האדומים בחוזה לעונה וחצי. "יש פה קבוצה מצוינת, מאמין שנעמוד במטרות שלנו". שי אליאס נמצא חיובי לקורונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מסע ההתחזקות של הפועל תל אביב נמשך. אמש (רביעי) פורסם לראשונה בספורט1 כי רז שטיין, שקיבל את שחרור מהפועל חיפה, מנהל משא ומתן מתקדם עם האדומים והיום העסקה נסגרה כאשר החלוץ חתם לעונה וחצי במועדון האדום.

"נרגש לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב" אמר שטיין לאחר החתימה. "ברצוני להודות לשרון, איציק וניר על האמון, הם נתנו לי הרגשה טובה מהשיחה הראשונה. אני מחכה כבר בקוצר רוח למשחק הראשון. יש פה קבוצה מצוינת, עם שחקנים טובים ואני מאמין שביחד נצליח לעמוד במטרות העונה. יאללה הפועל"

רק בקיץ האחרון הצטרף שטיין להפועל חיפה, זאת לאחר כמה עונות טובות במדי סקציה נס ציונה בהן עזר לכתומים לעלות לליגת העל והיה מבין השחקנים המשמעותיים שלה בעונת החזרה לליגה הראשונה בישראל. לצערו של החלוץ, הוא לא זכה לקרדיט נרחב מחיים סילבס בחיפה ולמרות שכבש שני שערים העונה, הוא נותר מחוץ לסגל הקבוצה מספר פעמים.

שטיין. פותח פרק חדש בהפועל ת"א | מאור אלקסלסי

כזכור, בחלון העברות הנוכחי הפועל ת"א כבר צירפה לחלק הקדמי את שלומי אזולאי, גיל יצחק ולידור כהן, אך גם שחררה את שחר הירש, שחתם אתמול בשעות הערב בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית. בעניין אחר, שחקני הפועל ת"א עברו לאחרונה בדיקות קורונה ובתוצאות שהגיעו נמצא הקשר שי אליאס חיובי לנגיף. שאר שחקני הסגל והצוות אובחנו כשליליים. יש לציין כי אליאס לא נכח ליד השחקנים והצוות מאז יום שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי