גרצ'קין סיים את דרכו בזוריה, בית"ר עשויה להחזירו בקיץ

מקס גרצ'קין | זוריה לוגנסק, רשמי

פרקליטו של המגן המושאל נפגש עם הקבוצה האוקראינית, הצדדים יעברו כנראה לבית המשפט. בבירה שוקלים לממש את האופציה על השחקן ולהחזירו למועדון בחוזה לשנתיים נוספות. הקבוצה חזרה לאימונים, ורד ואוחנה השתתפו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המגן השמאלי מקס גרצ'קין סיים עקרונית את דרכו בזוריה לוגנסק האוקראינית, אליה הושאל מבית"ר ירושלים. כעת, השחקן שחתם על חוזה השאלה עד תום העונה, פתוח להצעות חדשות. היום (רביעי) נפגש פרקליטו של גרצ'קין עם ראשי הקבוצה האוקראינית והצדדים לא הצליחו להגיע להסדר בעקבות חובות של המועדון לשחקן.

לבית"ר ירושלים ישנה אופציה להאריך את ההסכם של גרצ'קין בשנתיים נוספות וכעת במועדון יצטרכו להחליט האם לעשות זאת. כמו כן, במקרה שבית"ר תממש את האופציה, המגן יוכל להשתחרר בקיץ לכל קבוצה אחרת תמורת 300,000 יורו. לאור שחרורו של גרצ'קין, בבירה יצטרכו להחליט האם להחזיר את השחקן בקיץ הקרוב, כאשר שבית"ר לא תהיה מחויבת לחוזהו עד תום העונה, או לחילופין להקדים את הגעתו ארצה.

אחת האפשרויות שעלו היום היא שגרצ'קין יחתום בקבוצה עד תום העונה, בית"ר תממש את האופציה במהלך המחצית השנייה של 2021 וכך תוכל להחזיר אותו לישראל בקיץ תמורת חוזה לשנתיים נוספות. כעת, גרצ'קין וזוריה יילכו כנראה להליך משפטי, שבאמצעותו המגן השמאלי ידרוש לקבל את שכרו עד סוף העונה.

עוזיאל פרדו, אלירן עטר, עידן ורד, תמיר עדי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

בינתיים, בית"ר ירושלים החלה היום בחזרה הדרגתית לאימונים, לאחר יותר משבוע של השבתת הפעילות בקבוצה בעקבות מכת קורונה משמעותית. עידן ורד, מיכאל אוחנה ותמיר עדי היו בין השחקנים שהחלימו וקיבלו אישור לחזור להתאמן, והצטרפו לאלירן טר, אוראל דגני ולירן רוטמן, בין השאר, שהיו חלק מאלה שלא חלו.

המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ניהלו את האימונים בקצב נמוך כדי לשמור על בריאות השחקנים, שחלקם לא היו יכולים לבצע פעילות ספורטיבית ב-10 הימים האחרונים. אחרי חימום ומתיחות לשרירי הרגליים עם מאמן הכושר, שחקני בית"ר עבדו על פעולות עם כדור, אך לצערם לא תרגלו בעיטות לשער כיוון ששלושה משוערי הקבוצה חולים בקורונה והרביעי בצבא.

מיכאל אוחנה | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי
תמיר עדי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי
שי ברדה | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי