גולדהאר: "אין סיבה שערן זהבי לא יסיים את הקריירה במכבי ת"א"

מיטש גולדהאר, ערן זהבי | עדי אבישי/אודי צטיאט

בעלי מכבי ת"א בראיון מקנדה: "אני וערן עדיין בקשר. אני לא יודע אם הוא יפרוש במועדון בסופו של דבר". הגישה שלו: "אני מעורב מאוד גם ממרחק. צפיתי במשחקים של הקבוצה במקומות משוגעים". העונה: "יש הרבה כישרון"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הרבה זמן שלא דיבר, בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר דיבר הערב (רביעי) בראיון מיוחד עם טניסאי העבר, אנדי רם, במסגרת סדרת מפגשים של הקרייה האקדמית אונו. איש העסקים הקנדי דיבר על החיים בילדותו ועל הגישה שלו בעסקים, כמו גם ניהולה של מכבי ת"א בשנים האחרונות.

"מה שגרם לי להשקיע במועדון כדורגל בישראל כמו מכבי תל אביב זה כי גדלתי בבית יהודי. אמא שלי ניצולת שואה. אני אוהב ספורט ואני איש של ספורט. באותו רגע מכבי ת"א הייתה בבעיות כלכליות. הכרתי את ישראל והייתי מגיע באופן קבוע. התעייפתי מישראל בתור תייר" אמר גולדהאר בתחילת דבריו.

"רציתי להכיר את ישראל האמתית וההזדמנות הזו הגיע. חיפשתי בכלל נדל"ן בישראל. בחרתי ממספר סיבות שונות לא לרכוש נדל"ן בישראל אבל כן רציתי לרכוש את המועדון. אני חושב שמכבי ת"א מסמלת משהו בעולם היהודי. ראיתי בזה משהו אחר, באותו רגע שהחלטתי לרכוש את המועדון. האמנתי בפרויקט הזה ובהשקעה בו וזו החלטה פנטסטית שקיבלתי".

גולדהאר חוגג אליפות
גולדהאר. "זו החלטה פנטסטית שקיבלתי" | דני מרון

גולדהאר התייחס לסוגיית חזרתו של ערן זהבי למועדון הצהוב בסוף הקריירה שלו וסיפר: "אנחנו חברים טובים ואנחנו בקשר. מדברים על החיים ועל כל מיני דברים שקשורים למכבי ת"א. אין שום סיבה שזהבי לא יפרוש במדי מכבי ת"א. אין שום בעיה לגבי זה, זה רק נסיבות. חוזים, תזמון, כסף וכל זה. לא ידוע אם זה יקרה בסוף, אבל אין סיבה שלא".

לאחר מכן, גולדהאר נשאל לגבי עתידו כבעלים של מכבי ת"א והאם הוא מתכנן להישאר והשיב: "יש לי עוד הרבה להשיג במכבי ת"א. את האמת, אני לא מרוצה מהמקום שלנו. יש לנו עוד הרבה דברים לעשות ולשפר. אני יכול לדבר על כל הדברים שהצלחנו לעשות אבל אני מרוכז בכל הדברים שבהם הפסדנו. שלא נטעה, עשינו דרך ארוכה למקום שבו אנחנו נמצאים. אשאר במכבי ת"א כל עוד אני נהנה במה שאני עושה. זה הנאה אישית שלי, למרות כל העבודה וכאבי הראש שמועדון כדורגל יכול לייצר".

"יש לנו קהל אוהדים מדהים. זה נורא שאין אוהדים באצטדיון עכשיו. אני נהנה מהאתגרים. אם אני ארגיש שאנ לא נהנה ממה שאני עושה, זה כנראה הזמן שאחשוב על עזיבה. כרגע, אני בכלל לא חושב בכיוון הזה. אני צופה בכל משחק של מכבי ת"א. באמת בכל משחק, גם אם יש לי דברים חשובים לעשות. נגד מכבי חיפה, הייתה בפגישה חשובה וצפיתי בו זמנית במשחק. צפיתי במשחקים במקומות משוגעים מאוד. אני לא יכול לספר איפה, אבל אני יכול להגיד שאני לא מוכן לפספס משחק. ברגע שהמשחק מתחיל, אנשים כבר לא נכנסים למשרד שלי. הם לפעמים יכולים לשמוע אותי צועק במשרד בגלל משהו שקרה בדשא".

מיץ' גולדהאר
"צפיתי במשחקים במקומות משוגעים מאוד" | דני מרון

כמה הוא מעורב ממרחק: "זה נכון שאני לא בישראל עכשיו, אבל זה קל להיות קרוב ממרחק היום. אני מעורב מאוד ואני נהנה בזה. אין לי מעורבות בעסקים שאני לא נהנה בהם. המרחק הוא לא בעיה בשום מקרה. אני עושה את זה כבר עשר שנים. יש הרבה שיתוף פעולה במכבי ת"א".

"כשיש לנו ספקות אנחנו מדברים ונפגשים. יש לי הרבה אנשים שעוזרים לי במכבי ת"א, כמו ג'ק אנגלידיס שמנהל את המועדון כבר הרבה שנים. אנחנו משקיעים הרבה מחשבה באימון ובצוות. אני מאמין במאמנים ובהרכבים שלהם, עד שהם מאבדים את האמון שלי בהם. ברגע שהאמון אבד, אני מאפשר להם לבחור כל אפשרות לעתיד"..

בעלי מכבי ת"א הוסיף: "כשקניתי את מכבי ת"א, שמעתי את המילה 'פראייר' הרבה. זה לא הטריד אותי בכלל, אולי זה היה צריך קצת. זה יותר הצחיק אותי. אולי הייתי נאיבי באותה תקופה. אני מאמין גדול בעבודה קשה. אני לא מפונק ולא מאמין בקיצורי דרך בחיים. אני מאמין שנוצרנו לעבוד. זו לא קלישאה".

אנגלידיס וגולדהאר. בקרוב יגיע מנכל חדש
גולדהאר ואנגלידיס | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי