עוד שחקנים בק"ש התלוננו על תסמינים, המשחק נגד פ"ת יידחה?

הקורונה ממשיכה להכות בק"ש. לאחר שאמש נדבקו שלושה שחקנים, טורה, דהן ומזרחי התלוננו על תסמינים באימון. במועדון ערכו סבב בדיקות נוספות וכעת ממתינים לתוצאות. "אי אפשר לשחק ככה" אמרו גורמים בק"ש

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להכות בהפועל קריית שמונה. הבוקר (חמישי) פנו מספר שחקנים לראשי המועדון והתלוננו על תסמינים וזאת לאחר שרק אתמול התברר כי גם דז'יוגאס ברטקוס, גיא בן לולו ואדריאן רוצ'ט נמצאו חיוביים לנגיף. השלושה מצטרפים לשחקנים הקודמים שנדבקו – סמואל בראון, יובל לוין,  עידן נחמיאס וזיו מורגן שכבר חלו קודם לכן.

ראשי המועדון פנו הבוקר למשרד הבריאות והמנהלת בבקשה לערוך סבב בדיקות נוסף בכדי לשלול נדבקים נוספים. בשלב נראה כי ישנו סיכוי גבוה שהמשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה יידחה אם יימצאו חיוביים נוספים. 12 שחקנים בלבד לקחו חלק באימון הקבוצה היום. הבלם אורי דהן וצמד הקשרים סאקו טורה ואופיר מזרחי התלוננו על תסמינים ולא הורשו להתאמן. השחקנים נשלחו לביתם לאחר שעברו בדיקת קורונה וכעת ממתינים לתוצאות בקבוצה לתוצאות הבדיקות.

"זה פשוט הזוי ש-48 שעות לפני המשחק אנחנו לא יכולים לערוך אימון נורמלי. המשחק חייב להידחות" אמרו בקבוצה. בינתיים, מי שחזר לאימונים הוא החלוץ ברזילאי לוסיו מרינאו שהושעה מהמשחק מול הפועל תל אביב לאחר שהתעמת עם דהן בסיום המשחק נגד הפועל חדרה. לוסיו נקנס על יד הקבוצה וחזר לאימונים לאחר שהתנצל בפני דהו. בצוות המקצועי אומנם זעמו על המקרה אך לא מתכוונים לשחררו.

לוסיו. חזר לאימונים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי