מאיטליה לליגת העל: אקס אינטר סיכם בבני סכנין

לוקאס שפנדלהופר | Markus Tobisch/SEPA.Media /Getty Images

מצאה את הבלם שלה: אחרי שעסקת הרויאן נפלה, לוקאס שפנדלהופר, האוסטרי בן ה-27, יצטרף לקבוצה של ניסו אביטן מאסקולי מהסרייה ב'. לבש פעם אחת את מדי הנראזורי ושיחק גם בשטורם גראץ

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין מצאה את הבלם שלה. אחרי שעסקת ואראזדט הרויאן נפלה, שחקן חדש סיכם היום (חמישי) בקבוצה של ניסו אביטן – לוקאס שפנדלהופר. מדובר בבלם אוסטרי בן 27, אשר יגיע מאסקולי מהליגה האיטלקית השנייה, בה רשם העונה 11 הופעות.

שפנדלהופר סיכם את תנאיו וצפוי לחתום רשמית בקרוב. השחקן גדל במחלקות הנוער של וינר נוישטאדט וסט. פולטן, משם נמכר לאינטר, בה החל את דרכו בקבוצת הנוער. בקבוצת הבוגרים של הנראזורי יש לו הופעה אחת, כאשר נכנס כמחליף ל-13 דקות במחזור ה-37 של עונת 2012/13 בסרייה א' מול גנואה.

עונה לאחר מכן, ב-2013/14, הוא הושאל לווארזה מהליגה השנייה, אך רשם שלוש הופעות בלבד במסגרת הליגה לאורך כל העונה. ב-2014/15 הוא הושאל לשטורם גראץ האוסטרית, הפך לשחקן מפתח ונרכש על ידה בסיום העונה תמורת כ-400 אלף יורו.

לוקאס שפנדלהופר | Chris Bauer/SEPA.Media /Getty Images

מאז ועד לתחילת העונה הנוכחית, הוא היה שחקן שטורם גראץ, והיה שחקן חשוב בקבוצה, בה ענד גם לא פעם את סרט הקפטן. בעונת 2017/18 הוא שיחק 120 דקות בגמר הגביע האוסטרי ועזר לקבוצה לזכות בתואר, ובאותה עונה קבוצתו אף סיימה במקום השני בליגה.

העונה, כאמור, הוא עזב לאסקולי אחרי שנים מצוינות בשטורם גראץ, מהרגע שחתם היה בהרכב במשך עשרה מחזורים, אז איבד את מקומו וכעת יגיע לסכנין לנסות לעזור לקבוצה של ניסו אביטן לשרוד בליגת העל. לבש 18 פעמים את מדיה של נבחרת אוסטריה הצעירה וכבש שער אחד.

כעת, סכנין מחכה לאיסמעיל ריאן, שכבר סיכם את תנאיו, צפוי לנחות בישראל עד סוף השבוע ולחתום לעונה וחצי. לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת (20:00, שידור ישיר בספורט1), במועדון מקווים שמחמוד קנדיל יוכל לשחק ואופטימיים לגבי השוער, שסובל מפריקה באצבע בידו. מחר יתברר האם מארון גנטוס יוכל לקחת חלק מההתמודדות, ממנה ייעדרו בכל מקרה בירם כיאל, סבסטיאן ולאסקס ואיהאב שאמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי