מתן חוזז לקראת סכנין: "מקווה להמשיך לבשל לטל בן חיים"

טל בן חיים, מתן חוזז | דני מרון

השחקן החם במכבי תל אביב לקראת המחזור ה-19 (שבת, 20:00, ישיר בספורט1): "המטרה שלי הייתה לחזור לשחק ולהשפיע, שמח שרואים תוצאות. מאבק האליפות? זה מרתון ארוך.". ואן לוון הזהיר: "תמיד קשה נגד סכנין"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, מכבי תל אביב תפגוש ביום שבת הקרוב את בני סכנין במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1) ותקווה לצמק עוד יותר את הפער מהפסגה.

לקראת המשחק באצטדיון בלומפילד, המאמן פטריק ואן לוון הזהיר: "בכל השנים שראיתי את סכנין, תמיד קשה לשחק מולה. תמיד צריך להיות ערני. יש לה שחקנים מוכשרים והעונה הם הראו שקשה לשחק מולם ולנצח".

על המשחק האחרון בב"ש ולוח הזמנים העמוס של מכבי ת"א אמר ההולנדי: "הקבוצה הציגה יכולת טובה, עבדנו קשה בשביל זה. נמשיך באותה הדרך באימונים כי הקבוצה יודעת שצריך להשקיע הרבה מאמץ כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג והשחקנים מוכנים לכך. אנחנו צריכים לנהל את האינטנסיביות ולראות שאנחנו לא מעמיסים מדי".

פטריק ואן לוון
ואן לוון. "תמיד קשה נגד סכנין" | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

"אני חושב שגם לשחקנים יש אחריות בהתאוששות, באמצעות האמצעים שהמועדון מספק להם, וכולם מבינים את הקשיים בלו"ז שיש לנו. משחקים כל כמה ימים ויש גם את משחקי הנבחרות הצפויים. אני חושב שאנחנו מנהלים את זה טוב ביחד עם הצוות, מוודאים שהשחקנים מקבלים את כל מה שדרוש כדי להתאושש".

השחקן החם ביותר בסגל של האלופה הוא מתן חוזז, שסיפר לקראת המשחק הקרוב: "המטרה שלי הייתה להגיע למצב בו אני כן משחק ומשפיע. שמח שעם אמונה והתמדה גם רואים תוצאות בסוף". לגבי החיבור שלו עם טל בן חיים במגרש סיפר: "מקווה שאני אמשיך לבשל לטל והוא יבשל לי".

"אני מקווה שזה ירק יימשך. אין ספק שיש בינינו חיבור טוב, אנחנו חברים טובים גם במגרש וגם מחוץ. אני שמח שהוא מצליח וכיף לי לראות אותו כובש. רק שנמשיך ככה. אף פעם לא קל לנו נגד בני סכנין, כרגיל, אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו, נגיע ברמת המוכנות הגבוהה ביותר וננסה לצאת עם שלוש נקודות".

חוזז. "שמח שעם אמונה והתמדה גם רואים תוצאות בסוף" | דני מרון

הפער ממכבי חיפה: "כמובן שאנחנו רוצים לצמק כמה שיותר את הפער אבל זה מרתון ארוך בסופו של דבר. אנחנו צריכים להסתכל יותר על עצמנו ולראות איך אנחנו צוברים יותר נקודות ופחות להסתכל עליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי