בחדרה מודים: "אם לא ננצח את הפועל ת"א, יהיה לנו קשה לשרוד"

שחקני הפועל חדרה | שלומי גבאי

במועדון מסיימים את ההכנות לקרב התחתית (ראשון, 20:10 בספורט1). אוהדי הקבוצה הגיעו לאימון, גולן צפוי לערוך שיחה עם השחקנים. נועם כהן יפתח במקום לבאבידי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

דריכות גדולה בהפועל חדרה לקראת המפגש מחר מול הפועל תל אביב (ראשון, החל מ-20:10 בספורט1). אחרי הניצחון על בני סכנין, בחדרה הבהירו כי רק ניצחון בא בחשבון בקרב התחתית מול החבורה של ניר קלינגר.

"זה מעבר למשחק על שש נקודות, זה משחק על עונה שלמה. מדובר ביריבה ישירה במאבק התחתית ואם לא ננצח ועוד במשחק בית שלנו, יהיה לנו קשה לשרוד", אמרו במועדון. גם אוהדי חדרה ניסו לדרבן את השחקנים ואתמול הגיעו לאימון ותלו שלטי עידוד. מעבר לכך, היועץ המקצועי אורן גולן צפוי לערוך שיחה עם השחקנים לקראת המשחק.

המאמן מנחם קורצקי לא אמור לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, להוציא את נועם כהן שיפתח כמגן ימני על חשבונו של דיא לבאבידי המוצהב ובנוסף עבדאללה ג'אבר עשוי לפתוח על חשבונו של רז נחמיאס. התלבטות נוספת תהיה בין תמיר גלזר לרכש החדש לירן רוטמן ואם והאחרון יפתח אז מוחמד אוסמן יעלה כקשר אחורי.

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

לקראת המשחק אמר קורצקי: ""הפתיחה שלי בחדרה הייתה טובה, עם שלוש נקודות חשובות בסכנין. כמובן שנרצה להשתפר בכמה פרמטרים במשחק הקרוב וצפוי לנו משחק שונה לגמרי. אנחנו משחקים מול קבוצה ששינתה את פניה, עם המון שחקנים חדשים. כמובן שהתכוננו בהתאם ונבוא מוכנים. הפועל תל אביב היא יריבה ישירה שלנו בתחתית, עשינו כמה התאמות ואני מקווה שהחבר'ה יבואו מוכנים כדי לקחת שלוש נקודות".

על השבוע הראשון בחדרה הוסיף המאמן: "אני חושב שכולם ראו שהפועל חדרה הייתה מאוד כשרונית גם לפני שבאתי, שיחקה כדורגל כמו שצריך, אולי סבלה קצת מחוסר מזל ומחוסר ביטחון. במשחק בסכנין היה חשוב לי מאוד להחזיר לשחקנים את הביטחון, פחות היה חשוב לי איך אנחנו נראים, והיה ברור שזה יגיע רק עם ניצחון. ברור לגמרי שבעקבות התוצאה בסכנין גם האווירה פה מצוינת אבל כמובן שאנחנו לא נחים לרגע. כולם צריכים לעבוד יותר קשה ונעשה את הכל על מנת להשיג את המטרה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי