דיווח: א.א.ק אתונה מעוניינת בדניאל טננבאום

דניאל טננבאום | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

ביוון פורסם כי שוער מכבי ת"א הוצע למועדון מעיר הבירה "עם המלצות רבות" ונחשב לאחד המועמדים המובילים לחזק את העמדה בין הקורות. את הקבוצה ניהל אחיו של ולדימיר איביץ' עד לאחרונה, וליוואי גרסיה משחק בה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב עובדת על בניית הסגל שלה לעונות הבאות וקרובה להחתים את דן גלזר על חוזה חדש, ייתכן שאחד משחקניה יעבור לקבוצה חדשה בקרוב – כך לפחות על פי הפרסום היום (שבת) באתר "Sport24" היווני. בדיווח נכתב כי דניאל טננבאום, שוער האלופה, הוצע לא.א.ק אתונה ונמצא במעקב שלה לקראת העונה הבאה, כאשר הברזילאי-ישראלי יסיים את חוזהו במועדון הצהוב בקיץ הקרוב.

בתקשורת היוונית טענו כי על אף שבא.א.ק שללו רצון לחזק את עמדת השוער, ההפך הוא הנכון ובקבוצה קיימת אכזבה גדולה מגאורגיוס אתנסיאדיס ופנאיוטיס טסינטוטאס, שמאיישים את העמדה. המועמד המוביל לחיזוק הוא פביאנו, שוערה של אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, אלא שהאחרון חתום על חוזה בקבוצתו הנוכחית עד 2022.

עוד צוין בדיווח כי א.א.ק קיבלה המלצות חמות על טננבאום והיא בוחנת לעומק את האפשרות לצרפו, אשר לטענת היוונים נחשבת סבירה למדי. טננבאום, כזכור, היה השוער המצטיין בליגת העל בעונת 2019/20, שבה מכבי תל אביב שברה שיא עולמי כשספגה לראשונה רק במחזור ה-14 ובסך הכל, טננבאום הוציא מהרשת שלו שמונה כדורים בלבד ושמר על שער נקי ב-27 משחקים.

מי שניהל מקצועית את א.א.ק אתונה עד סוף 2020 הוא אחיו של ולדימיר איביץ', איליה, שסיים את קריירת המשחק שלו בקבוצה מבירת יוון. מעבר לכך, בא.א.ק משחק ליוואי גארסיה, שנרכש מבית"ר ירושלים ב-2.5 מיליון יורו לפני מספר חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי